Stukat vänsterfoten på jobbet, gjorde så fruktansvärt ont just då, men satte mig i bilen o tog det lugnt en stund. Sen kom ja på när det hade avtagit lite att jag kanske borde åka tillbaka till firman så starta bilen o rulla iväg. Efter sisådär 150m slet ja i växlarna o bokstavligen plågade bilen till det yttersta för att slippa o växla. Man skulle visst inte dels ta av sig sko och strumpa för att lätta på trycket, och dels absolut inte belasta foten alls öht första timmarna
Doktorn berättade mycket pedagogiskt att ja hade kunnat klarat mig bra o vart tillbaka på jobbet efter några dagar om jag inte gjort så. Kunde inte gå på en vecka, än mindre jobba... Tog tre veckor ca innan jag kunde gå igen, detta va september 2011 och använder än idag ett fotledsstöd för att foten inte ska vika sig. Ett under att inget blev mer skadat lr att jag bröt mig enl. doktorn.
Har även trampat in en spik i högerfoten när jag va yngre så det skadade en nerv så jag har än idag kan få festliga ryckningar i foten som knappt går att kontrollera. Kul när man kör bil, tycker iaf jag, sällan mina medpassagerare
Bär heller gärna inte yberkänsliga saker lr matbrickor om jag absolut inte måste för det händer ibland, dock sällan, att det kommer så plötsligt att jag ramlar omkull
En kille klippte av mig princip hela höger pekfingertopp när jag gick i lekis. Idag har jag nått som ser ut som en bröstvårta där istället
för "toppen" hängde som en liten flik i nån ynka hudcel så dom kunde tejpa det på plats så fingret är iaf inge kortare idag, men fulare än det vänstra
Även sprungit in i hörnet på en dörr när jag va typ 3 år så idag har jag ett ärr mitt i pannan o tittar man noga på det ser det precis ut som harry potters ärr