Det handlar väl snarare om bilar som man kan ha råd med?
Min drömbil just nu är en svart 2-dörrars Volvo Amazon mild custom. Sen finns det ju andra lite mindre realistiska drömmar. Som t.ex 1967 Pontiac GTO, 1969 Chevrolet Camaro RS/SS eller en 1967 Ford Mustang Fastback.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Nej, jag hade inte valt en "vanlig" sport bil som Ferraris eller Lamborghini ( om skulle det bli en Lamborghini Reventón annars är jag inte intresserad )
Nej men det hade ju inte skadats med en Jaguar XJ 220
_maCCe_ skrev:
Tycker om "Udda" bilar som man inte kan se överallt, typ Noble m12 och Tvr Sagaris. två riktigt snygga bilar.
Omg kunde inte hålla med dig mer där En av mina störta drömar är att en dag äga en Noble M12 GTO
Klassiker: Alldeles för många gamla jänkemuller för att nämna Ett litet Stall med en av varje Saab Sonett (Sportbil alá Saab = <3)
Moderna: En röd Koenigsegg CCX med blå klädsel sydd med gul eller guldfärgad tråd samt utrustad med allt Men ska man vara mer realistisk med ekonomin så är väl en skyline en favvo. Och ska man vara riktigt realistisk så till den grad att man faktiskt skulle kunna ha råd att köpa den, äga den och dessutom trimma så blir det en Mazda RX-8 eller en Mazda Miata MX-5 av modellen "den före den senaste" ^^, (NC(?) tror jag det är den kallas, den med fasta lysen och inte sånna där som ploppar upp iaf )
Tänkte faktiskt köpa en Miata eller RX-8 först men morsan gillade inte priset Nu när jag haft fast jobb ett bra tag och har en hyffsad inkomst så blev det den te höger istället, det duger till mig
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P