2134
Sök

Adrian-styling - uppdaterad 7 juli Corvette C6

Avstängd
399 Inlägg
7 december 2008
#921
damn vad snyggt det blev big_smile

[img]http://www.garaget.org/images/small_logo.gif[/img]

569 Inlägg
7 december 2008
#922
Adrian-Styling skrev:
bruden tyckte idag att jag skulle testa min nya airbrush på hennes bil
https://www1.garaget.org/gallery/archive/4792/516294_gf2j8q.jpg
En liten kisse smile Snyggt!

Björn J - Projekttråd V40

31 Inlägg
7 december 2008
#923
snälla sluta kommentera allt det räcker la att bara läsa eller? jag förstår dom som har frågor men du skickar ju bara röv hela tiden och i alla trådar dessutom och btw fulaste fälgen ever!!!
KoSoVaR skrev:
damn vad snyggt det blev big_smile


4 663 Inlägg
7 december 2008
#924
det blev ju riktigt bra jö big_smile

Det är lättare att prata än att få något sagt.
735 Inlägg
7 december 2008
#925
Adrian-Styling skrev:
bruden tyckte idag att jag skulle testa min nya airbrush på hennes bil
http://www1.garaget.org/gallery/archive … gf2j8q.jpg
Jaha, det där också! Du verkar vara en riktig allkonstnär. Tummen upp!!


KINGU
65 Inlägg
7 december 2008
#926
Nasareth  >> Alla får fråga vad dem vill, hur länge dem vill och när dem vill så länge inte den rättige ägaren eller den som startade tråden inte säger något!
Det är inte du som bestämmer vad folk ska skriva och inte skriva, om han vill skriva och svara på alla inlägg, så är det upp till han. Om du inte gillar det han skriver eller någon annan, blunda eller bläddra till nästa sida.

Detta är ett forum och det är INTE förbjudet att citera eller svara på alla inlägg så länge dem inte är kränkande eller stöttande på annat sätt.

Sen en annan sak, det du sa " btw fulaste fälgen ever!!! "

Det är en flagga och symbol för ett land, hade det varit en banan på bilden fuck it vem bryr sig, men när man ger sig på ett lands flagga och symbol, det är barnsligt och väldigt lågt!

Mvh
Senast redigerat av m3_kosova (7 december 2008)

Alla vägar går via Bmw M3.

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
8 december 2008
#927
m3_kosova skrev:
Nasareth  >> Alla får fråga vad dem vill, hur länge dem vill och när dem vill så länge inte den rättige ägaren eller den som startade tråden inte säger något!
Det är inte du som bestämmer vad folk ska skriva och inte skriva, om han vill skriva och svara på alla inlägg, så är det upp till han. Om du inte gillar det han skriver eller någon annan, blunda eller bläddra till nästa sida.

Detta är ett forum och det är INTE förbjudet att citera eller svara på alla inlägg så länge dem inte är kränkande eller stöttande på annat sätt.

Sen en annan sak, det du sa " btw fulaste fälgen ever!!! "

Det är en flagga och symbol för ett land, hade det varit en banan på bilden fuck it vem bryr sig, men när man ger sig på ett lands flagga och symbol, det är barnsligt och väldigt lågt!

Mvh
ovanligt att det skulle komma från en som är från kosovo da..... tror att vi kan räkna med att dom flesta kommer böna o be om att slippa dina inlägg lika mkt som vi har gjort för att slippa kosovars...

( ja räknar med att det dyker upp en 1:a på min bil som de gjorde när ja sa samma sak till KoSoVar big_smile )

Inspiration comes standard

KINGU
65 Inlägg
8 december 2008
#928
************ Inlägg borttaget.

Skärpning! Varning utdelad / Moderator
Senast redigerat av m3_kosova (8 december 2008)

Alla vägar går via Bmw M3.

514 Inlägg
8 december 2008
Trådstartare
#929
Vill ni att jag ska lägga ner den här tråden??

verkar ju inte som det finns nåt syfte med den än allmänt skitsnack, skärpning!!


Medlem 34530
908 Inlägg
8 december 2008
#930
Adrian-Styling skrev:
Vill ni att jag ska lägga ner den här tråden??

verkar ju inte som det finns nåt syfte med den än allmänt skitsnack, skärpning!!
Det vore väldigt tråkigt om du skulle göra det Adrian, för det är säkert många med mig som får inspiration av denna tråd. Dessutom är det alltid roligt att se nya mästerverk växa fram.

Så till er som skräpar ned tråden med onödiga inlägg, sköt det med PM istället. Det hör INTE hemma i denna tråd. Tror inte jag behöver peka ut vilka det är, men har en sak till att säga er:

-Kan ni inte säga något vettigt håll er borta från denna tråd mad mad

// Victor

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

KINGU
65 Inlägg
8 december 2008
#931
Jag håller mina ord, ska inte störa din tråd mer Adrian.
Vi är många som gillar det du gör och jag har skickat email till dig angående ett kitt till min M3 E46.

Mvh
BQ

Alla vägar går via Bmw M3.

rakäre
1 275 Inlägg
8 december 2008
#932
but you just did ?

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

KINGU
65 Inlägg
8 december 2008
#933
I mean with bad things, no more bad things from me.

Alla vägar går via Bmw M3.

1 863 Inlägg
8 december 2008
#934
Förstör inte denna tråd med skitsnack, alla här är tokimponerade av Adrians arbete och vi vill ha kvar denna tråd!

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

KTM 660
537 Inlägg
8 december 2008
#935
666_Beast skrev:
Förstör inte denna tråd med skitsnack, alla här är tokimponerade av Adrians arbete och vi vill ha kvar denna tråd!
Precis, killen är grym på det han gör så låt oss andra få ta del av det

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil

288 Inlägg
8 december 2008
#936
Du får ju absolut inte lägga ner tråden då den följs av mig dagligen (okej jag ska va ärlig) kollar den nog 3 gånger per dag... Är riktigt imponerad av ditt arbete....

Så snälla fortsätt att uppdatera för oss som e intresserade...

Tycker oxå att man kan ta off topic via pm eller skapa en ny tråd om saker som inte hör till denna tråd...

MvH Steve

Kolla gärna mina projekt =)
Golf MK3 Ljud & Styling http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=124245
Alla som vill får rätta mig om jag har fel

514 Inlägg
8 december 2008
Trådstartare
#937
så bra, då kan vi forsätta med det vi ska.

vad tror ni det här är för något?




https://www1.garaget.org/gallery/archive/4792/517280_4vbmp1.jpg


Driver
2 111 Inlägg
8 december 2008
#938
Kanske sidokjolen till saaben måntro?..wink...(eller så är jag helt ute o cyklar...haha)

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

3 295 Inlägg
8 december 2008
#939
en sidokjol till saaben.. big_smile ruskigt imponerad av dina byggen!!


Medlem 34530
908 Inlägg
8 december 2008
#940
Slave_joe skrev:
en sidokjol till saaben.. big_smile ruskigt imponerad av dina byggen!!
+1

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)


Sök