2409
Sök

Adrian-styling - uppdaterad 7 juli Corvette C6

8 december 2008
#941
Jag har beundrat och granskat, följt ditt arbete noga och mycket imponerande men min vildaste gissning är att det där är kjolarna `` annars bygger du kanske en snowboard ? med dig vet man aldrig och man blir alltid lika förvånad.

514 Inlägg
8 december 2008
Trådstartare
#942
Janken skrev:
Kanske sidokjolen till saaben måntro?..wink...(eller så är jag helt ute o cyklar...haha)
den var för lätt, pfff nästa gång blir det inte så lätt!


rakäre
1 275 Inlägg
8 december 2008
#943
How is it going with the paint ?

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

LillNaisarn
8 december 2008
#944
Roligt att du fortsätter och uppdatera tråden.
Den följs ganska flitigt av mig, man kan väll lugnt säga att man blir imponerad över hur duktig du är!

När beräknas denna bil vara klar smile ?

514 Inlägg
8 december 2008
Trådstartare
#945
PaintWorX skrev:
How is it going with the paint ?
åt skogen big_smile nädå väntar bara på leverans från henriksson, skulle kommit idag men icke, ska ringa han imorgon och kolla.

skaffat allt annat annars, ringer dig om nån dag när jag hunnit testlacka en panel.


Bmw Fanatiker
292 Inlägg
8 december 2008
#946
Tja adrian, Intresserad av att göra 2 stycken splitters till min bmw ? Kanske ta de via pm eller liknande ?


BMW-entusiast
362 Inlägg
8 december 2008
#947
Hat sträck läst 70 sidor nu och hade hoppats på att få se saaben lackad.. ;-)  Kommer följa tråden garanterat!!

Bra jobbat big_smile

Mvh// Jackack
Senast redigerat av Jackack (8 december 2008)


FreddeK
8 december 2008
#948
Adrian-Styling skrev:
Janken skrev:
Kanske sidokjolen till saaben måntro?..wink...(eller så är jag helt ute o cyklar...haha)
den var för lätt, pfff nästa gång blir det inte så lätt!
Haha trodde det var ett takräcke...nejdå den var lite för lätt. Jävligt trevlig tråd må jag säga!

Driver
2 111 Inlägg
8 december 2008
#949
Adrian-Styling skrev:
Janken skrev:
Kanske sidokjolen till saaben måntro?..wink...(eller så är jag helt ute o cyklar...haha)
den var för lätt, pfff nästa gång blir det inte så lätt!
Damn right it was! wink.

Ser fram emot nästa utmaning smile

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

514 Inlägg
9 december 2008
Trådstartare
#950
är det inte formen på bilden som du sedan gjuter av eller vad det heter?? big_smile kul att det rullar på igen ! Mvh!
japp stämmer bra det.

Tja adrian, Intresserad av att göra 2 stycken splitters till min bmw ? Kanske ta de via pm eller liknande ?
du har pm.


Billjuds byggare
139 Inlägg
9 december 2008
#951
Fan vad kul att se att du inte ger upp tongue Nu väntar man bara på att få se lite hel bilder på undervärket tongue


514 Inlägg
9 december 2008
Trådstartare
#952
vad är nu detta då?


https://www1.garaget.org/gallery/archive/4792/517753_mr6loj.jpg


3 714 Inlägg
9 december 2008
#953
frontspoilern eller bakspoilern? big_smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Low is a lifestyle
956 Inlägg
9 december 2008
#954
Det är ju något iaf. wink

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

427 Inlägg
9 december 2008
#955
Måste vara fronten. Kan inte tänka något annat ställe där du både har hål och en lång "läpp".

//Erik
Mitt Projekt!
If u think of it as practice, you won't get better - If u think it's fun, you will get better in no time - Ken Nomura
Sponsorer sökes!

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
9 december 2008
#956
Front spoiler?

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire

961 Inlägg
9 december 2008
#957
gissar frontspoiler ja oxå smile

Pure DieselPower

Saab älskare!
4 597 Inlägg
9 december 2008
#958
Fan va gött Adrian!! 

Asså killar... De som inte vill se Adrians mästerverk kan dra ifrån denna sida, och gräla o fjanta sig någon annan stans!!! VI vill ha kvar Adrians tråd här! dra här ifrån eller var tysta o älska de han gör!!

fortsätt så Adran, kommer bli asgrymmt! längar efter o se vad de är för något big_smile


Avstängd
399 Inlägg
9 december 2008
#959
*****


Detta var det mest obegripliga inlägget jag läst under min tid på Garaget,  hur som helst: HÅLL ERA PRIVATA DISKUSSIONER FÖR ER SJÄLVA OCH INTE I DENNA TRÅDEN! / Moderator.
Senast redigerat av KoSoVaR (9 december 2008)

[img]http://www.garaget.org/images/small_logo.gif[/img]

876 Inlägg
9 december 2008
#960
gjutform till fram eller bakspoiler? smile



Sök