3520
Sök

Adrian-styling - uppdaterad 7 juli Corvette C6

765 Inlägg
6 januari 2009
#1201
ser mycket bra ut!  jag är oxå tveksam till breddningen..  Visst den blir grymt jävla cool och ett jävligt bra arbete  men breddningen faller mig inte riktigt i smaken ännu iaf bli väl kanske annorlunda när allt är klart!smile

Grymt bra jobb annars!

Mvh Nicklas

Sponsor:
www.jonic-textil.se - Fuskmocca, fuskläder och massa andra tyger!
Projektråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69738

Medlem 34530
908 Inlägg
6 januari 2009
#1202
Ekis! skrev:
färgen ser brons metallic ut... kan bli nice... men vet inte om breddningen blev snygg... kan iofs bli annorlunda med sidokjolarna på....

(och shiit va skit och nedröstad jag kommer bli nu av denna kommentar... tongue )
he he he jajemän, jag vet att smaken är olika men nu har du ju helt fel. Bilen kommer ju att bli helgrym!!


ScottaN, det är bara att åka till Vetlanda i Småland (mina gamla hemtrakter) och lämna den hos Adrian smile

// Victor

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

3 295 Inlägg
6 januari 2009
#1203
kommer se skitbra ut när resten av alla saker monteras på bilen.. big_smile


689 Inlägg
6 januari 2009
#1204
blir ju grymt bra detta.. men fan va den ser ut med dom små fälgarna utan spacers..hehe

1 210 Inlägg
6 januari 2009
#1205
ska bli intressant och kul att se den helt färdig ... som ni säger kan bli helt annorlunda.. jag gillar brett och stilrent.. 
Kan inte riktigt dra denna breddning till stilren än.. men de kan ändras..

sen så måste jag säga så att de inte blir några arga horn i sidan Adrian kick ass när de gäller att bygga...
de ska han ha poäng för! tongue

Mvh Ekis!

Backwoods Garage!
1 405 Inlägg
6 januari 2009
#1206
Vill börja med att säga "smaken är som baken" men....
tycker det ser konstigt ut på framskärmen.
kolla lingen som gå längs hela sidan på bilen. som förvinner på framskärmen å sen kommer den tillbaka framför breddningen.
Breddningen ser ganska knas ut i allmänhet följer inte bilens former, inte det lättaste att få till dock.
jag personligen hade föredragit en mer stilren breddning.
Men ska bli skoj å se hur den ser ut när den är klar smile
Du hargjort ett bra jobb även det inte faller mig i smaken.

Mvh Philip
Senast redigerat av Lampan (6 januari 2009)

LAMPAN - Back wood´s garage - Western Chaos
Kör Saab 90 T16 - turbo & 1060kg - http://www.garaget.org/?car=49214
Sköter Media åt min bror och hans 200sx 1uz-V8 driftingbygge:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265625

208 Inlägg
6 januari 2009
#1207
Ser skitbra ut. Dock e jag lite osäker angående den där spetsen lr va man ska säga det är under handtaget på bakdörren.  Men det ska bli kul  se slutresultatet smile Lycka till adrian smile


N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
7 januari 2009
#1208
Lampan skrev:
Vill börja med att säga "smaken är som baken" men....
tycker det ser konstigt ut på framskärmen.
kolla lingen som gå längs hela sidan på bilen. som förvinner på framskärmen å sen kommer den tillbaka framför breddningen.
Breddningen ser ganska knas ut i allmänhet följer inte bilens former, inte det lättaste att få till dock.
jag personligen hade föredragit en mer stilren breddning.
Men ska bli skoj å se hur den ser ut när den är klar smile
Du hargjort ett bra jobb även det inte faller mig i smaken.

Mvh Philip
Får nog tyvär ta och hålla med dig samt tillägga att breddningen bak också ser ganska "billig" ut

https://www1.garaget.org/gallery/archive/4792/537238_arqd6x.jpg


Du har inte en enda linje som passar med någon annan... Ingenting att göra någonting åt nu men kan vara bra att tänka på i forstättningen för jusst nu ser det ut som du smackat på en universal breddning och varit noga med spacklingen... Jag är tyvär inte speciellt imponerad av detta bygge neutral
Senast redigerat av TenZer (7 januari 2009)

Rock'n Roll

310 Inlägg
7 januari 2009
#1209
Tycker resultatet blev helt ok ja


1 010 Inlägg
7 januari 2009
#1211
TenZer skrev:
Du har inte en enda linje som passar med någon annan... Ingenting att göra någonting åt nu men kan vara bra att tänka på i forstättningen för jusst nu ser det ut som du smackat på en universal breddning och varit noga med spacklingen... Jag är tyvär inte speciellt imponerad av detta bygge neutral
Hmm måste nog hålla me lite...
MEN det ska väll på en sidokjol??(inte pallat läsa så mkt bakåt i tråden)
om inte vette fan om de blev så bra hmm

fast kan ju ändras me bakkjol på smile


TeamWCR.se
533 Inlägg
7 januari 2009
#1212
Fan va alla klagar.

Adrian. Du e lika grym som vanligt.
Älskar det du gör


276 Inlägg
7 januari 2009
#1213
Suveränt. Tycker det är väldigt stilrent och proffsigt gjort. Breddningar handlar väl om att bryta av det vanliga? Inta fan finns det någon som breddar en bil 10 cm och INTE vill att det syns?!?!
Bra jobbat och tummen upp! //HEnke


rakäre
1 275 Inlägg
7 januari 2009
#1214
OK .................. COOL......................THE GLOVES ARE OFF......................EVERONE ATTAK ADRIAN


Pethetik !

One person writes a bad thing or two , and then everyone else jumps in ??????????????


Its not even ready yet..... both me and adrian , worked together with the paint .

everything that you see here will look totally different later , even the wide body will disapear , because of the paint design.
      Let the guy finnish it first and then comment an "original" comment , and not just "ja, och upphör en bit vid breddningen bak! men annars kanonjobb!"

no offense to anyone that has an opinion was meant..................... paintworx




Classic eg:     Din bil ser för hjävlig ut  men annars hjävligt snyggt
Senast redigerat av PaintWorX (7 januari 2009)

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

Forummoderator
10 576 Inlägg
7 januari 2009
#1215
PaintWorX skrev:
One person writes a bad thing or two , and then everyone else jumps in ??????????????
Det är så det funkar här...    Man skall helt klart så säga vad man tycker, men det är lite lustigt att dömma ut något som inte är klart än.

Jag förstår varför så många projekt hålls hemliga tills allt är klart. Det är modigt att visa vad man gör och hur man gör, samt förse de nyfikna med byggbilder.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

552 Inlägg
7 januari 2009
#1216
Jag var hälsade på Adrian och såg bilen igår.. Och det enda jag kan säga är att ni ska lugna ner er med allt negativt tills allt är klart.. Jag vet att den kommer bli grym!

/Edin & Sofie
That´s why I'm faster than you..

Bilplåtslagare
1 036 Inlägg
7 januari 2009
#1217
Detta ser mycket bra ut Adrian, kämpa på.

Framskärmen har du fått till mycket bra.

Ni som klagar på breddningen bak, tänk på att stötfångaren bak fyller ut "tomrummet" bakom bakhjulet.

Smoke Tires Not Drugs.

Audiholic
485 Inlägg
7 januari 2009
#1218
tycker det ser bra ut, kommer se bättre ut när kofångare o sido kjol kommer på.. breddningen bak påminner lite om en blandning av en riger breddnin till audi typ 89 samt mercedes dtm.
där emot färgen faller mig inte i smaken, men det kanske är fotot som ljuger lite..  wink


208 Inlägg
7 januari 2009
#1219
Nu har jag tittat igenom alla 63 sidorna.. och man kunde inte bli annat än imponerad av vad man har sett... Polon blev grym och tycker att saaben blev ännu grymmare..

keep up the good work!


Saabvilde!
1 708 Inlägg
7 januari 2009
#1220
Haha! Skiter i vad alla andra tycker! Tycker denna 9-5an blir så jävla badass! KOLLA BARA PÅ DEN! cool

Bra jobbat!

Mvh Michael!

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)


Sök