3373
Sök

Vad gjorde ni 11:e September 2001?

874 Inlägg
25 februari 2008
KOmmer ihåg exakt, var ute på en fotorunda med en polare i Göteborg vi var i gårda när min farsa ringde och berättade vad som hänt, först trodde jag han drev med mig men vi strosa iväg till Siba i nordstan och där visade de det på alla tevesar de hade, man blev äna liite chockad

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Darth Vader
1 644 Inlägg
25 februari 2008
Jag var på väg till Alidebergsbadet i Borås med en polare när vi hörde det på radion smile

Braaaaap?

7 100 Inlägg
25 februari 2008
ja var ute och hojjade ja,men ja orkade inte bry mej,utan fortsatte att hojja smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

30 Inlägg
25 februari 2008
Satt framför datorn och spelade Diablo 2. Var först dagen efter som jag fick reda på det, av mina klasskompisar som satt och diskuterade wink

1 297 Inlägg
25 februari 2008
Kommer också ihåg vad jag gjorde. Satt och spelade Diablo 2. Fick reda på det genom chatten i spelet.

3 714 Inlägg
25 februari 2008
jag var i skolan

när ja kom hem satt morsan å farsan som klistrade vid tven

jag blev sur över att alla tv program inte visades

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 februari 2008
ja säg det, jag var ju hmmm 12-13år om då om jag inte räknat fel roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

1 174 Inlägg
25 februari 2008
Satt i ett flygplan på väg hem från mallorca.. Kommer ihåg att jag frågade hur mycket klockan var och vart vi befann oss.. Va precis över danmark när det första planet flög in i wtc.. Rätt skrämmande att man känner på sig saker ibland..

"If you're in control, you're not going fast enough"

Lastbilschaufför
196 Inlägg
25 februari 2008
Satt och spelade Gran turismo me grannen. Så kom hans tjej hem o sa att de hade hänt, sen va de slut spelat, kolla tv där hela dagen sen

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
25 februari 2008
Urkas skrev:
Tycker folk verkar ta skiten lite för seriöst. Alltid bra när lite amerikanare dör. wink Men jag tyckte faktiskt det var synd att inte fler dog. Brukar tänka samma sak när det är dödsskjutningar på skolor osv också. Ska man göra nåt ska man göra det ordentligt!

Nu ska vi bara vänta på all flaming jag får tar emot nu. tongue

Vadå flaming ??

Det e ju det första vettiga du sagt hittils idag wink

tongue

På ett sätt var det faktiskt bra att det hände (snälla, missuppfatta mig rätt nu) och det är att jänkarna slutligen insåg att dom inte är osårbara och oövervinnerliga. Dessvärre blev dom ju paranoida och xenofobiska istället efteråt.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Forummoderator
26 397 Inlägg
25 februari 2008
Hade Radio på skolan, och lyssnade på inspelade program som vi elever hade gjort.
Plötsligt började dom prata om flygplan som flygit in i tvillingtornen på Manhattan och
man funderade på vem fasen som hade gjort det programmet? Det lät ju så verkligt.
Sa efter en stund "fasen det där låter ju riktigt bra..", som en kommentar på att det
lät så verkligt.
"Det är fan verkligt", fick jag då som svar av läraren och sen sa inget ett ord resten
av lektionen..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

3 113 Inlägg
25 februari 2008
jag var hemma och checka nyheterna hela den dagen.. hmm

Semper Fi

646 Inlägg
25 februari 2008
Skolkade smile

Utbildad proffsamatör
785 Inlägg
25 februari 2008
Var i skolan, på bussen på vägen hem satt alla och pratade något om flygplan som åkt in i något hus i New York. Trodde det var ett litet plan och att det brann lite. Kom hem, slog på TV:n för att titta på eftermiddagsserierna som vanligt och förstod först då vad alla pratade om.

Satt framför TV:n och datorn resterande dag.
Senast redigerat av PointMan (25 februari 2008)

654 Inlägg
25 februari 2008
Satt i källaren och hängde, lyssnade på Radio Match tillsammans med Jonte och Amanda efter skolan. Gick ut,  slog på TV:n och växlade mellan CNN och BBC och såg båda tornen falla live... sad

Yrkeschaufför
168 Inlägg
25 februari 2008
Stod i butiken på mitt fd jobb (Bilparter) o hörde det på bilradion som sitter monterad i ett ställ i butiken.

8 156 Inlägg
25 februari 2008
Jag fick ett samtal från NY när jag var på universitetet i Linköping.
Gick till första bästa tv och bytte kanal till BBC. Medan jag satt i telefon så kraschade nästa plan in i WTC...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Administratör
11 960 Inlägg
25 februari 2008
Jag hade precis kommit till högskolan (LiTH i Norrköping) för att gå på lektion, eller om det var föreläsning. Fick höra av en kurskamrat vad som hade hänt, men vi trodde honom inte så vi gick till en datorsal och kollade cnn.com  (som för övrigt var sjukt segt, aftonbladet och allt annat var också sjukt överbelastat). Sen gick jag hem och kollade på TV (några minuters promenad), jag TROR att jag såg 2:a planet live på TV...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

volvoraggare
4 776 Inlägg
25 februari 2008
ja jag såg också jag ba tänke jaha nu blir det krig

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
25 februari 2008
Thomas_945LTT skrev:
Såg på WTC-filmen, den me Nicholas Cage, igår kväll. När man fick se dom autentiska bilderna så fick jag världens flash back hmm Kom ihåg nästan allt jag gjorde den dagen.

Hade precis opererat höger knä, efter en innebandyskada. Satt å spelade PS1 när min morsa ringde å sa att jag skulle slå på CNN. Trodde knappt mina ögon! Grät som ett barn när jag såg bilderna "live".

Vad gjorde ni den dagen? E ju trots allt en dag man aldrig glömmer....

en jordbävning i kina som dödar 100 000 männsikor skiter man i,

men när det handlar om USA, då blir det ett jävla liv!

du borde titta på tv oftare då? folk dör jämt! i naturkatastrofer/terrorism/krig osv..
bara för att en "endå relativt liten grej" händer usa så måste man inte gå i taket för de, dom har sig själva att skylla om nått? tänk på dem stackarna som dör i en olycka istället...

men visst vill man dramatisera upp allt eftersom media gör de så visst.. fortsätt med det ni..

Sök