2750
Sök

saker som folk tror är snyggt men är så jävla fult!

7 120 Inlägg
11 juni 2010
Opelmadness skrev:
Ricky skrev:
japsdämpare på vanliga bilar, och låter förjävligt

+1. smile

Vad är vanliga bilar då? Accepterar ni japs på japs? tongue

Aldrig nöjd
804 Inlägg
11 juni 2010
Aerodynamik skrev:
Opelmadness skrev:
Ricky skrev:

+1. smile

Tycker att det ser fjantigt ut på allt annat än Supra.

Livet är för kort för att äga Volvo.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
11 juni 2010
Blankpolerade däck som det brukar vara i bilhallar eller på bilutställningar.. Fy va illa.
Rena och fina däck går an, men inte blanka.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

8 197 Inlägg
11 juni 2010
Masquerade skrev:
Aerodynamik skrev:
Opelmadness skrev:

+1. smile

På nån stylad och vråltrimmad Skyline funkar det på också, men sen blir det svårt..

-Sir Jackie Stewart

7 Inlägg
11 juni 2010
Efter att ha läst halva tråden och tröttnat på att garva hela tiden så lägger jag ribban högt...

ALLT bilrelaterat tillverkat efter 1975 är fett gay.

Sådär ja.

8 197 Inlägg
11 juni 2010
Mike007 skrev:
Efter att ha läst halva tråden och tröttnat på att garva hela tiden så lägger jag ribban högt...

Sådär ja.

Bra första inlägg. smile

Ett tips: Säg inget elakt om Volvo... wink

-Sir Jackie Stewart

7 Inlägg
11 juni 2010
Opelmadness skrev:

Nej det vågar man nog inte... Hehehe. Volvo är bra bilar, har en V70 2.5T Själv t.o.m... Sjukt skön att åka runt i både när det går fort och sakta. Komfort för hela slanten.

Även om den är lite gay tongue

1 335 Inlägg
11 juni 2010
Cornersplits är ju skit fult!

1 335 Inlägg
11 juni 2010
Mike007 skrev:

Sådär ja.

Tycker dom flesta 70-talt bilarna är fula, speciellt amerikanare. tongue tex Camaro va ju mycket mycket snyggare på 60-talet. fast dom såg ju ut som skit tills nyaste kom. tongue Å indianerna är inte bättre heller efter 70...

Muttley
11 juni 2010
Mike007 skrev:
Opelmadness skrev:

Nej det vågar man nog inte... Hehehe. Volvo är bra bilar, har en V70 2.5T Själv t.o.m... Sjukt skön att åka runt i både när det går fort och sakta. Komfort för hela slanten.

Även om den är lite gay tongue

något som är väldigt gay är att kalla sin pontiac för elisabeth.

7 120 Inlägg
11 juni 2010
Opelmadness skrev:
Masquerade skrev:
Aerodynamik skrev:

På nån stylad och vråltrimmad Skyline funkar det på också, men sen blir det svårt..

Äh, vad vet ni big_smile

Saabifierad
2 031 Inlägg
11 juni 2010
Svarta aluminiumfälgar, usch usch usch hmm Det känns mer smakfullt att slänga på svarta plåtfälgar på din Mazda RX7 än att ha svarta 5-ekrade aluminiumfälgar. Däremot mörkgröna aluminiumfälgar med blank lack, där kan man snacka om något snyggt big_smile

Tusentals mätare i bilen, speciellt placerade så dom inte har något med bilens inredning att göra, exempelvis i A-stolpen. Vem vill ha dubbla turbomätare och dubbla varvräknare där den sista har en annan skala och annat typsnitt och går till 11 tusen istället för bilens original på 8 tusen hmm Gärna också i någon annan färg än vad resten av inredningen är.

Plysch, speciellt rosa med långa hårstrån, varför varför varför???? det ser ut som en hund har dött i er bil som ni sprejat rosa.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

7 120 Inlägg
11 juni 2010
Slash skrev:
Svarta aluminiumfälgar, usch usch usch hmm Det känns mer smakfullt att slänga på svarta plåtfälgar på din Mazda RX7 än att ha svarta 5-ekrade aluminiumfälgar. Däremot mörkgröna aluminiumfälgar med blank lack, där kan man snacka om något snyggt big_smile

Tusentals mätare i bilen, speciellt placerade så dom inte har något med bilens inredning att göra, exempelvis i A-stolpen. Vem vill ha dubbla turbomätare och dubbla varvräknare där den sista har en annan skala och annat typsnitt och går till 11 tusen istället för bilens original på 8 tusen hmm Gärna också i någon annan färg än vad resten av inredningen är.

Plysch, speciellt rosa med långa hårstrån, varför varför varför???? det ser ut som en hund har dött i er bil som ni sprejat rosa.

Svarta alu-fälgar är ballt och de flesta som har många mätare har dem oftast av en anledning.
Förstår dock inte dubbla stora varvräknare med shiftlight i typ original 740 GL tongue

Är nog fan bara bitter..
365 Inlägg
11 juni 2010
Slash skrev:

Hur kan man inte gilla svarta fälgar?

Pain is temporary, Glory last forever.

Hemmainstruktör
641 Inlägg
11 juni 2010
Ricky skrev:

Tycker själv det passade klockrent på min 9k och lät gött med. Beror lä helt på hur bilen ser ut i övrigt och hur man hänger på den.

https://www1.garaget.org/archive/15/14079/11766/5827-5540-3211.jpg

Vad jag alltid tyckt är det fulaste man kan hänga på en bil är tattarkrom, som lister runt hjulhus, lyktor, rutor osv. Sett flera stycken lite snyggare bilar som fördärvats med en massa sånt klistra på skit, tex. en ny 9-3 SS Vector som blev tattad inom en vecka att den tagits ut.
Fusk luftintag/scoops är också bland det fulaste fast dom inte skulle vara kromade.

"Lita aldrig på en smal kock eller ren mekaniker!"
Clubberns projekttråd

824 Inlägg
11 juni 2010
Opelmadness skrev:
Blankpolerade däck som det brukar vara i bilhallar eller på bilutställningar.. Fy va illa.

Det där håller jag verkligen inte med om. en ren och fin bil med bra puts och matta däck ser ju konstigt ut.

Under upplärning
368 Inlägg
11 juni 2010
Ja så som pukadjuret har gjort ser ju cleant ut men annars är jag ingen fan av japs speciellt inte på 240,740 m.m. Men på en riktigt snygg supra lr liknande gillar jag det wink Men det är ju bara min åsikt tongue

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white..."
BMW 525 M50B25 E34 Team Track Attack, kolla här!
BMW 540/6 M60B40 projekt, kolla här!

40 Inlägg
11 juni 2010
HenkeLindbom skrev:
En ful Volvo 740 med fula fälgar, ful toning, fult jävla avgassystem med 5" utblås som brölar och låter kalasfult, fula wunderbaums i klasar i framrutan, en ful jävel bakom ratten som antingen hänger med hakan på ratten eller har kroppen i förarstolen men huvudet mitt i bilen och den fula kepsen rakt upp i taket..

Samma kriterier gäller även för Volvo 240 och Epatraktorer.. Enligt mig och det står jag för..

MVH Henke

hahah Dagens skratt:D Rakt på sak 1+

8 197 Inlägg
11 juni 2010
OphanWitehall skrev:
Mike007 skrev:

Sådär ja.

Tycker dom flesta 70-talt bilarna är fula, speciellt amerikanare. tongue tex Camaro va ju mycket mycket snyggare på 60-talet. fast dom såg ju ut som skit tills nyaste kom. tongue Å indianerna är inte bättre heller efter 70...

Kom givetvis från nån med just en sån bil... roll
Indianer??

-Sir Jackie Stewart

8 197 Inlägg
11 juni 2010
North skrev:
Opelmadness skrev:

Det där håller jag verkligen inte med om. en ren och fin bil med bra puts och matta däck ser ju konstigt ut.

Det går att hålla däcken rena utan att dom blänker.. wink Polerar du upp fläktremmen så den blänker också?

-Sir Jackie Stewart

Sök