3096
Sök

kärleken?

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
22 mars 2008
Kärlek är bara namnet för det dom hittade på för enormt länge sedan. Att vara kär, innebär bara att man försöker fylla ett tomrum inuti sig själv. Svaret ligger inte i kärleken, som alla tror, utan i något annat. Vad det är, vet jag inte.. Men om kärleken innebär att lida och att gråta vid många tillfällen så lever jag hellre utan det.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

Soubee
22 mars 2008
Kärleken är inte det att bilen startar varje gång man smeker lite på henne eller trycker lite för hårt och hon ryter till?! big_smile

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
22 mars 2008
Soubee skrev:
Kärleken är inte det att bilen startar varje gång man smeker lite på henne eller trycker lite för hårt och hon ryter till?! big_smile

Hahaha, bilporr. tongue

Varför tror du nu att så många är kära i jänkare med V8? xD

Gott med ryt i tjejerna där. tongue

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

Sleeper
3 084 Inlägg
22 mars 2008
era bilofiler där tongue Nä kärleken får vänta först ska man casha in lite stålar så man kan köpa leksaker big_smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

881 Inlägg
22 mars 2008
TenZer skrev:
Jag har letat men blocket verkar vara fel ställe och det är tunnt på usabil sad Men hon kanske finns på maringuiden eller båtbörsen! big_smile

Nej men tat lungt nu, kärleken är ingenting man hittar, den kommer när tiden är mogen...

Och du är säker på att den inte glömmer personer? Känns som man står sist i kön T_T

ÖSM #1 -08
484 Inlägg
22 mars 2008
Någon har sagt att kärleken är människans enda glädje och sorg
Tror det ofta stämmer bättre än man anar.

I början ser man ju och lär känna en persons bästa sidor, pga att när man är förälskad så förskönar man själv bilden av personen och sedan handlar det nog lite om ett ställningstagande, att acceptera personen med dennes fel och brister. Ingen är ju perfekt av naturen och så länge man inte inbildar sig det, så slipper man förhoppningsvis bli sådär jättebesviken.

Däremot tror jag någon kan vara perfekt för en själv.
Men jag kanske bara är en obotlig romantiker hmm

Kan ju bara önska dig lycka till __pepita__

Och ang
Ols skrev:
Vadå kärlek? Det är väl knulla som är behållningen?

Var det inte menat som ett ironiskt inslag ? Så kan jag bara tycka synd om dig hmm You ain't seen nothing yet

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17

261 Inlägg
22 mars 2008
dyra?Va fan ska du bilda familj med en bil?,,,du e konsti i skallen verkligen...han gillar killar tror jag..sorry men till världens vackraste levande varelse säger Jag inte nej till....TACK FÖR ATT NI FINNS TJEJER UTAN ER VORE VI KILLAR INTE ETT SKIT..

kaxxen skrev:
hehe smile tjejer är bara dyra & jobbiga... nä klarar mig utan sånna där saker =P men en bil sviker inte & för den delen oxå katten sviker inte heller wink

Det är inte lämpligt att påstå att någon är dum i huvudet här på Gorg.
Sådana påhopp slipper vi gärna här.
Sen så håller jag med om att tjejer är underbara.
/Moderator

Me-BboyLuna

3 722 Inlägg
22 mars 2008
BboyLuna skrev:
dyra?Va fan ska du bilda familj med en bil?,,,du e konsti i skallen verkligen...han gillar killar tror jag..sorry men till världens vackraste levande varelse säger Jag inte nej till....TACK FÖR ATT NI FINNS TJEJER UTAN ER VORE VI KILLAR INTE ETT SKIT..

kaxxen skrev:
hehe smile tjejer är bara dyra & jobbiga... nä klarar mig utan sånna där saker =P men en bil sviker inte & för den delen oxå katten sviker inte heller wink

word!

Norrlänning
1 453 Inlägg
22 mars 2008
BboyLuna skrev:

kaxxen skrev:

Bboyluna har ju nått seriöst fel i skallen som inte fattar skämt.. sen stavar han sämre än min kusin som är 6 år

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
22 mars 2008
Ellertz skrev:
BboyLuna skrev:

kaxxen skrev:

Bboyluna har ju nått seriöst fel i skallen som inte fattar skämt.. sen stavar han sämre än min kusin som är 6 år

Äh han stavar väl inte så dåligt.

Men däremot är väl grammatiken och meningsbyggnaden lite tvivelaktig big_smile

(Och ja, detta *är* skrivet mest på skämt så ta inte illa upp nu tongue )

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

383 Inlägg
22 mars 2008
*Det är med manfolk som med bilar: har man dem så använder man dem, annars går det bra utan*  wink

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.

Lastbilschaffis
811 Inlägg
22 mars 2008
BboyLuna skrev:

kaxxen skrev:

Ja du vet verkligen allt din lilla cooling roll

kl var ju 01:30, trött efter en dag med jobb & sen ska man få in en ny katt i huset och det ska den andra katten acceptera med. Man är ju lite seg i kolan då, hjärna & fingrar klickar inte riktigt då. smile

@ tboc_razor: no offense taken smile ser rätt lustigt ut hur jag skrivit smile

@Bboyluna(Rstorm): nu ska ja ut & sätta på min sexiga bil & sedan leta upp jonas gardell & para mig med han big_smile
Senast redigerat av kaxxen (22 mars 2008)

6 170 Inlägg
22 mars 2008
kaxxen skrev:
BboyLuna skrev:

kaxxen skrev:

Ja du vet verkligen allt din lilla cooling roll

kl var ju 01:30, trött efter en dag med jobb & sen ska man få in en ny katt i huset och det ska den andra katten acceptera med. Man är ju lite seg i kolan då, hjärna & fingrar klickar inte riktigt då. smile

@ tboc_razor: no offense taken smile ser rätt lustigt ut hur jag skrivit smile

@Bboyluna(Rstorm): nu ska ja ut & sätta på min sexiga bil & sedan leta upp jonas gardell & para mig med han big_smile

Lol, jag syftade på att BboyLuna inte skulle ta illa upp för att jag klagade på hans grammatik, mitt inlägg var ju ett svar på Ellertz inlägg cool

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz

Lastbilschaffis
811 Inlägg
22 mars 2008
haha ok tongue men ändå tyckte ja skrev lite lustigt i slutet där tongue big_smile

8 156 Inlägg
22 mars 2008
kaxxen skrev:
haha ok tongue men ändå tyckte ja skrev lite lustigt i slutet där tongue big_smile

Ja, jag hoppas verkligen inte att du idkar tidelag med katten...?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

6 170 Inlägg
22 mars 2008
Phaetoon skrev:
kaxxen skrev:

lol

Lastbilschaffis
811 Inlägg
22 mars 2008
Phaetoon skrev:
kaxxen skrev:

ne det är ju bilen ja menar. tänkte om ja kunde få en nyare s60 t5 tongue

Ace Ventura
1 240 Inlägg
22 mars 2008
Kan man säga att han tar sig en jamare om han kliver på katten? tongue
Senast redigerat av Aruzo (22 mars 2008)

543 Inlägg
22 mars 2008
Aruzo skrev:

Haha där fick du allt till det.. lol lol

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1

blacken
22 mars 2008
Aruzo skrev:

Eller "det är klös i spisen", sade han som drämde ner motorhuven på kattens svans. smile
Senast redigerat av blacken (22 mars 2008)

Sök