Tycker att det känns som att majoriteten talar rent ut i luften i denna tråden... Jag bor inte långt därifrån men lever större delen av livet i Malmö och jag håller jävlar i det med vad ni skriver... Situationen i Rosengård må vara lite pressad och journalister får blodsmak i munnen så fort någonting händer! Det smakar gott att kunna skriva en massa skit och bli berömd av resterande Sverige...
Men vad säger att man inte kan ställa sin bil på Rosengård på kvällen utan att den står orörd på morgonen, inget!
Räddningstjänsten får inte jobba i fred, detta är idioti från invånarna där inne, det suger... Jag är inte dum nog för att fatta detta! Men man kan inte bara trycka på en del av Sverige, jag anklagar inte någon annan för att de kastar sten och skär upp slangar...
MEN INTE FAN SKA MAN VÄL DELA MED SIG AV EN ÅSIKT SOM ÄR HELT IRRELEVANT MED VERKLIGHETEN...?
Har ni inte varit där, bara läst tidningarna och tittat på tv, då är det inte många noter som spelas rätt!
Det är sjukt lamt detta... Helt galet!
Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu