Phaetoon skrev:
TBOC_Razor skrev:
Fattade att det var ett skämt redan på topicen men det var kul att läsa den "citerade" texten ur någon tidningsartikel ändå
![tongue](img/smilies/tongue.png)
Men som sagt var där ju ett par fel i "artikeln". Dels att han skulle vara misstänkt för "drograttfylla", något *jag* iaf aldrig hört talas om, och sen att han "vägrade att stanna för polisen, utan stack med lastbilen", tidningar brukar väl inte skriva att en misstänkt "stack" ??
Och sen är det ju det mest uppenbara med körkortet såklart
Skriv om "artikeln" bara lite granna så faller kanske fler folk offer för skämtet
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Grejen var ju att man skulle kunna avslöja artikeln. Jag skrev den medvetet på ett sätt som skulle göra det uppenbart att det var ett aprilskämt, iaf om man tänkte efter lite. Hur ofta skriver man 1/4 kg amfetamin istället för 250 gram osv?
Jo jag vet men man ska ju inte göra det *för* uppenbart heller för då går ju inte lika många på det, och sen var ju artikel-länken ganska uppenbar med tycker jag
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P