OFF TOPIC!
Nu får det fanimej vara slut på snacket "åååhhh du behöver mer batterier och tjockare kablar bla bla bla bla..." En kondning är ett jättebra tillbehör för att få lite mer dynamik då man oftast har en väldigt lång kabel ifrån batteriet under motorhuven bak till steget. Jag har ingen kondning för jag har ett extrabatteri bak ganska nära stegen, MEN en kondning tror jag inte hade skadat ändå, skulle jag dock inte haft ett extra batteri så nära stegen så hade jag absolut behövt en kondning, gärna 3-4st
I min förra anläggning hade jag bara batteri under huven till en början, när jag så småningom satte in en kondning blev det en jäkla skillnad till det bättre.
Om en person frågar om kondningar, snälla börja inte tjaffsa om han behöver det eller ej, det kan inte ni avgöra. Svara på frågan istället! Som iaf de flesta gjort här i tråden.
ON TOPIC!!!
*Personligen så litar jag inte på kondningar som säger 5F eller mer, ta en titt på en 1f eller 1,5f kondning och lägg märke till storleken, kika sedan på en 5f kondning, inte f-n är den mycket större. Hur går det ihop? Kanske SHARKY kan svara på det.
Dls har en 1f för 1250kr, finns något 0,5f lite billigare. Brl har också.
Mvh Andreas