3436
Sök

Inför: IDAG Skåne Crazy Tour 2008 - Samling vid Ribban 14.00

3 722 Inlägg
22 maj 2008
ja, med aktiviteter,? städer vi kör till?, hur ser touren ut just nu? smile

59 Inlägg
24 maj 2008
hehe.. kollade namn listan på vilka som var uttagna att få följa med o såg att det fanns nått namn som var skrivet 2ggr på listan

3 722 Inlägg
24 maj 2008
7 Dagar kvar till Förträffen! smile Skåne Tour Dekaler kommer att delas ut.

Knegare
139 Inlägg
25 maj 2008
TurbOla skrev:
Varför tälta när man kan fälla baksätet? big_smile

In med en madrass, sovsäck ock kudde! Sen sover jag bäst av alla wink

Hehe okej då gör vi så att jag fäller baksätet på min bil så kan du få sova där wink Så sover jag i mitt tält hehe smile

Var har tråden om förträffen tagit vägen? Hitter den ingenstans :S

En gång V6, alltid V6 =)

191 Inlägg
25 maj 2008
Inte så konstigt att folk tappade intresset så som de strulade i vintras..... Sen hänger nog inte folk vid datorn när det är +20 grader och SOL ute. Eller jag gör iaf inte de! Hoppas iaf att de blir bra.

Ha d

Rekonditionerar och lackförseglar Din bil till riktigt bra pris
ProShine Rekonditionering
kontakt@proshine.se
0735-25 77 98

Reservdansk
6 271 Inlägg
26 maj 2008
Proby skrev:
TurbOla skrev:

Hehe okej då gör vi så att jag fäller baksätet på min bil så kan du få sova där wink Så sover jag i mitt tält hehe smile

Vadå?
Jag behöver väl inte sova i ditt baksäte när jag har mitt eget som är så mycket rymligare lol

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

3 722 Inlägg
26 maj 2008
Proby skrev:
TurbOla skrev:

Vet ej, men tråden finns någonstans. Tappad intresset för att uppdatera den eftersom ingen skrev något. Får väl skylla på vädret. Eftersom det har "varit" 20grader varmt och soligt varje dag sen tråden skapades tongue

Nä men allvar, den ligger väl någonstans. Datumet för träffen är den 31 Maj kl 20.30 Väla parkering.

Reservdansk
6 271 Inlägg
26 maj 2008
Jag tror inte min bil är ihop tills dess ändå tongue

Får väl lyfta ur motorn och börja på en storrenovering. sad

Knegare
139 Inlägg
26 maj 2008
Digital_Kicker skrev:
Vet ej, men tråden finns någonstans. Tappad intresset för att uppdatera den eftersom ingen skrev något. Får väl skylla på vädret. Eftersom det har "varit" 20grader varmt och soligt varje dag sen tråden skapades tongue

Nä men allvar, den ligger väl någonstans. Datumet för träffen är den 31 Maj kl 20.30 Väla parkering.

okej ja hittade den, länken ligger i fösrat inlägget på denna tråden ju hehe.. Mern sen kom ja på att ja inte kan ändå, ja ska jobba den natten, kör man taxi så får man jobba när alla andra festar hehe tongue frågan var hur man får tag i dekalerna om man itne kommer på förträffen?

En gång V6, alltid V6 =)

3 722 Inlägg
26 maj 2008
Proby skrev:
Digital_Kicker skrev:

okej ja hittade den, länken ligger i fösrat inlägget på denna tråden ju hehe.. Mern sen kom ja på att ja inte kan ändå, ja ska jobba den natten, kör man taxi så får man jobba när alla andra festar hehe tongue frågan var hur man får tag i dekalerna om man itne kommer på förträffen?

Kan hämta dom hos mig!. Säg bara till när du kan!

3 722 Inlägg
27 maj 2008
4- dagar kvar!

Ni som inte kommer till träffen nu på lör. Vill ni ha dekaler så skicka PM till mig så fixat vi det! Mest så att ingen står utan en dekal när väl Touren går igång!
Senast redigerat av Digital_Kicker (27 maj 2008)

Garaget Video Crew
842 Inlägg
27 maj 2008
Trådstartare
Gött! big_smile

Reservdansk
6 271 Inlägg
31 maj 2008
Du får nog skicka en dekal isåfall, för jag måste byta motor. big_smile

3 722 Inlägg
1 juni 2008
TurbOla skrev:
Du får nog skicka en dekal isåfall, för jag måste byta motor. big_smile

Jag skickar inget. Den som vill ha dekaler och ni som har beställt T-shirts får hämta dom snarast! Blev lite små irriterad när bara 2 personer kom till träffen!. Tänker inte ödsla min fritid på detta nu. Hoppas ni förstår!_

3 722 Inlägg
1 juni 2008
Är alla som är uppskrivna på listan fortfarande intresserade? Bra om ni kunde skriva en rad eller två!

362 Inlägg
1 juni 2008
Skriver en rad elller
två =]

Knegare
139 Inlägg
1 juni 2008
Digital_Kicker skrev:
Jag skickar inget. Den som vill ha dekaler och ni som har beställt T-shirts får hämta dom snarast! Blev lite små irriterad när bara 2 personer kom till träffen!. Tänker inte ödsla min fritid på detta nu. Hoppas ni förstår!_

Vaa! Kom det bara två? När det var så jäkla grannt väder igår??? Men men jag har alibi iaf wink
Men då går det kanske bra att hämta någon fredag eller lördag i hbg?
Förresten det här med tröjor måste jag ha missat neutral Är det försent att beställa en sådan?? =S

Jag ska enligt planeringen fortfarande komma på Touren, så räkna med en svart ängel iaf wink

En gång V6, alltid V6 =)

3 722 Inlägg
1 juni 2008
Proby skrev:
Digital_Kicker skrev:

Vaa! Kom det bara två? När det var så jäkla grannt väder igår??? Men men jag har alibi iaf wink
Men då går det kanske bra att hämta någon fredag eller lördag i hbg?
Förresten det här med tröjor måste jag ha missat neutral Är det försent att beställa en sådan?? =S

Jag ska enligt planeringen fortfarande komma på Touren, så räkna med en svart ängel iaf wink

okey. tröjorna är det försent med, samma där bara 5st som hörde av sig angående tröjor..

135 Inlägg
1 juni 2008
Jag + tjejjen är på och vi åker Chevrolet Monza....

Idrott luktar svett, sport luktar bensin

207 Inlägg
1 juni 2008
Jag hade också tänkt haka på men bygger fortfarande så jag är ganska immobiliserad
två eller tre veckor till =/

Sök