vanilla coke var en försmak på det goda livet. när man seglar upp bland måsarna i framtiden så rinner de vanilla coke i kranarna
Hahahaha
BTW, jag tror du har tappat något
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Jag minns det som om det var igår, jag jobbade på Carlsberg (Coca Colas största konkurrent i Sverige) och åkte runt bland olika affärer vid tillfället då Coca Cola Vanilj lanserades, och det var GALET vad mycket som bara stod på lagret i affärerna och blev gammalt, ingen köpte skiten. Dessutom var det faktiskt väldigt många kunder som kommit och lämnat tillbaks den då dom köpt den i tron att det var vanlig Cola men så kunde dom inte dricka det
Dock går tydligen Coca Cola Vanilj väldigt bra borta i USA, dom är lite konstiga...
I Stockholm finns bla, Vanilla Coke, Mountain Dew, Root beer och Cherry Coke på ICA MAXI i Nacka.....stödköp så de fortsätte sälja dem! Själv köper jag Vanilla coke och Mountain Dew där...
Fy fan, mineralvatten e nog bland det äckligaste jag vet i dryckesväg. Smakar ju ffs som att sitta och suga på en rostig plåtbit med allt järn och resten av skiten som är i mineralvatten
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Colan kostar 10,50 som de står ovan, skall man ha ett lock me 12 st så kostar den 130 kr, finns ej i 6 pack ( har frågat) finns bara lösa eller 12 pack...
å så en bonusbild Finns nya ahlgrens bilar ute nu, men dom finns inte överallt...
där finns det att köpa. går att köpa flak om 24, och det går att köpa st.
Grays hemsida är nere Vad ska man ta sig till nu då, ska man behöva ta sig till Luleå (Inköpsställen finns listade här) för att få tag i vaniljcola? >.<