3402
Sök

Information ang trimmning och chippning

1 582 Inlägg
10 juni 2008
Har du budget mellan 150.000 och 250.000:- så skulle jag satsa på en Audi S4/RS4 utan tvekan big_smile

Mollllgan
10 juni 2008
Trådstartare
selle90 skrev:
hade jag varit du så skulle jag nog sattsat på en lotus omega direkt^^

Men reservdelar osv?? va ligger dem på???

Ingen bil jag har nån som helst erfarenhet av=)

Ha det fint Och tack för svaren.. Behöver verkligen all hjälp jag kan få...

Mollllgan
10 juni 2008
Trådstartare
Pappi skrev:
Har du budget mellan 150.000 och 250.000:- så skulle jag satsa på en Audi S4/RS4 utan tvekan big_smile

Jo men uddi är ju ganska så dyra vad gäller reservdelar osv eller???

Eller menar mina nära & kära att det e bilen i sig som e dyr???

Mvh

1 582 Inlägg
10 juni 2008
_S40_ skrev:
Pappi skrev:

Mvh

Helt rätt som dina nära & kära säger, bilen kostar ju en del att köpa. Sen ska man även ha råd att äga/serva den och det är inte de billigaste på RS4. Har själv kollat på S4 00-01 med helförsäkring på mig på Atava skulle det ligga på 19.000:- per år vilket inte är gratis big_smile

Mollllgan
10 juni 2008
Trådstartare
Pappi skrev:
_S40_ skrev:
Pappi skrev:

Mvh

Helt rätt som dina nära & kära säger, bilen kostar ju en del att köpa. Sen ska man även ha råd att äga/serva den och det är inte de billigaste på RS4. Har själv kollat på S4 00-01 med helförsäkring på mig på Atava skulle det ligga på 19.000:- per år vilket inte är gratis big_smile

Shit.. Kollade även lotus omega på blocket men hittade bara 2 st den ena var ganska nice men fasen vilka pengar för en sånn gammal bil nja jag vete fasen kan ju inget om bilar få väll se var det slutar....

Ha det fint Mvh

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
10 juni 2008
_S40_ skrev:
Shit.. Kollade även lotus omega på blocket men hittade bara 2 st den ena var ganska nice men fasen vilka pengar för en sånn gammal bil nja jag vete fasen kan ju inget om bilar få väll se var det slutar....

Ha det fint Mvh

Lotus Omega, även känd som Lotus Carlton, ligger på 377 hästar orginal, med ett bra chassie som pallar för över 300km/h.

Det är väl värt pengarna, går som ett skållat troll.
Senast redigerat av Siarnaq (10 juni 2008)

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

1 582 Inlägg
10 juni 2008
_S40_ skrev:

Ha det fint Mvh

Jo Lotus Omega är inte direkt billiga, men det är väldigt bra bilar som står sig i pris. Fast om jag vore dig så hade jag faktiskt kört på en S4 i allafall, väldigt mycket bil för pengarna, quattro sen så är dom trimvänliga då det är dubbelturbo, så kolla upp en sådan som är 00-01 smile Ha de gött.

11 Inlägg
12 juni 2008
angående lotus omega: visst har de jätte mkt hk m.m m.m. men väger de inte oxå en hel del??

No Turbo Shit! Theres No Replacement for Displacement!

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
12 juni 2008
Hade satsat på ford focus ST nyare generationen.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

Sök