Om jag kommer ner kan ni beskåda min fina volvo på parkeringen utanför
Är fortfarande lite i valet o kvalet, vet inte om jag ska satsa på mantorp eller åka till Alingsås, vet inte heller om jag orkar ta Alingsås på Lördagen och Japmeet på Söndagen.
jag kommer dit iaf trots jag kör tyskt =P jag blir kidnappad utav några vänner som insisterar på jag ska skaffa mig nåt japanskt ist för min tyska hink till bil lördag - söndag blir d
en gång Corrado alltid Corrado ;) www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Jag missar det i år igen då bilen står isär skruvad Hoppas alla ni andra får en ruggigt rolig helg!
Åk dit ändå. Det gör jag och det ska bli hur kul som helst även utan bilen. Hade naturligtvis varit mycket roligare att själv få visa var skåpet ska stå men det finns tid för det under säsongen också
Jag missar det i år igen då bilen står isär skruvad Hoppas alla ni andra får en ruggigt rolig helg!
Åk dit ändå. Det gör jag och det ska bli hur kul som helst även utan bilen. Hade naturligtvis varit mycket roligare att själv få visa var skåpet ska stå men det finns tid för det under säsongen också
Jag hade gjort det om det hade varit närmare... Men nu när det är över 70 mil enkel resa så känns det inte lika motiverat att åka utan riktiga bilen.