3902
Sök

Styling till Nissan Primera 01

69 Inlägg
25 juni 2008
Trådstartare
Har köpt mig en Nissan Primera 2001 års modell, silvermetallic idag.

Måste göra lite med den för att få den att se lite roligare ut. Det blir väl nya fälgar och kanske en sänkning med, men utöver det så har jag inte hittat mycket.

Jag skulle vilja byta ut grillen emot nåt svart, alternativt nåt som jag kan lacka i bilens färg. Sedan så är det ju orange färgade skärmblinkers, vore snyggare med vita eller chrome glas. Skulle även vara kul att få tag på dimmljus fram.

Jag vill absolut inte ha en massa extra plast, så som jättevingar, klolar osv, vill ha mer diskreta prylar.

Nån som har tips på var man kan hitta prylar ?

69 Inlägg
5 juli 2008
Trådstartare
Det var minsann inte många som hade tips på styling osv till Primera, så jag svarar mig själv.

Jag har fått tag på vita skärmblinkers till min Primera, köpte dom hos Meca. Det fanns endast orange glas när jag sökte på mitt regnummer, men när jag bara valde Nissan och sedan Primera GT till 01 eller hur det var så fanns där vita glas. Dom passade klockrent i hålen på skärmarna, men min bils lampsockel passade inte i glasen. Så jag har gjort en tillfällig lösning på detta och sedan kommer jag köpa lampsockel som passar på skroten och sätta dit dom på mina kablar...

Har lite bilder på min bil med nya blinkers osv, kolla in min profil...

Utöver detta så tar jag tacksamt emot tips om var man kan hitta lite styling till bilen. Kanske också tuning, men jag misstänker att det finns ännu mindre tuning än styling.

Sök