Liten fråga till huvudansvarig , hur länge finns bilar "kvar" som inte har uppdaterats på fler år? Är bara lite nyfiken på vilka regler som gäller! Mvh / K.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Vet inte om det är min dator som är trött, men jag får inte upp denna tråd iallafall! Får göra ett nytt försök imorgon!
DET ÄR DIN EGEN TRÅD. Den som heter "gamla bilar". Som du skapade en liten liten stund innan denna.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Är bara lite nyfiken, bilar som man ser som inte har uppdaterats på "flera år", varför finns de kvar och vilka "tidsramar" är det som gäller? Är inte så uppdaterad, därför frågar jag! Mvh / K.
"
å sen skrev du denna 8 minuter senare så datorn spelar juh inte ett spratt å skriver ett helt inlägg åt dig
Är bara lite nyfiken, bilar som man ser som inte har uppdaterats på "flera år", varför finns de kvar och vilka "tidsramar" är det som gäller? Är inte så uppdaterad, därför frågar jag! Mvh / K.
"
å sen skrev du denna 8 minuter senare så datorn spelar juh inte ett spratt å skriver ett helt inlägg åt dig
Ja, jag är nu medveten om att jag råkade skapa 2 trådar av misstag, men lik förbannat är min fråga fortfarande densamma!!
"
Ja, jag är nu medveten om att jag råkade skapa 2 trådar av misstag, men lik förbannat är min fråga fortfarande densamma!!
Vad är du sur för ??
Att göra flera trådar om samma sak är ett regelbrott och folk har påpeket det, inget att bli sur över utan bara ta bort den andra tråden om ingen skrivit i den eller be en mod ta bort den.
Angående hur länge en ej uppdaterad bil ligger kvar så är det ju tills någon mod eller admin tar bort den, svårare än så är det la inte.
Ser du en bil som inte uppdaterats på typ två år så rapportera den så att mods/admins kan kolla på den och eventuellt låsa/radera den om det skulle behövas.
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P