Gick runt där uppe med min cp sele o va nykter, har bröte ryggen så de va inge läge o supa,, inte så roligt o se alla andra ha kul o själv gå runt med min jädra ryggkorsett fyfan längtar tiill ´s nästa år, då hade jag inte tänkt bryta ryggen utan satsa på riktiga demon fyllor nästintill exorcism.
för det första fick vi byta katten,sen bytte pappa o mekanikern topplockspackning men då gick tydligen plast biten som sitter in te termostathuset..sån hade vi ej extra! så bil fan pissa ju vatten...kunde ej köra warm up lr 2a hetatet *suck* engelsk mannen fixa o dona lite med det han hade tydligen nå mirakel medel av nå slag...visst kommer till start, skitbra start..men nåt gör så min bil tappar all ork som existerar i motorn så man märker hur man halkar mer o mer efter även fast man har full gas! sen sista kurvan innan mål så rusa tempen upp..då var det fläktarna som inte funka..kom aldrig till start i C-final pga av att då ville tydligen inte batteriet va´me längre...det här är den absolut värsta helg jag någonsin varit med om! plus att det kommer ju inte direkt va billigt att renovera motorn..men men börjar med komprissions prov först
varför fick ni byta katten? hade dom test på avgasvärdena?
den var tom..dom slog lite på den o ville då att vi skulle ta bort den o visa upp den
Hade ni inte en metallisk?
bara dom inte börjar med sånt skit på småtävlingar & i rally, det vet ju både teknikerna & alla andra om att en katt inte håller när man åker med förgasare!
Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
varför fick ni byta katten? hade dom test på avgasvärdena?
den var tom..dom slog lite på den o ville då att vi skulle ta bort den o visa upp den
Hade ni inte en metallisk?
bara dom inte börjar med sånt skit på småtävlingar & i rally, det vet ju både teknikerna & alla andra om att en katt inte håller när man åker med förgasare!
grejen me besiktning här är att hittar dom inge fel som så direkt så ser dom till att hitta...men det löste sig för walfridssons mekaniker fixa fram en på kvällen..så nu sitter det en wrc katt:) nej tror inte dom börjar kolla de e i rally..
Grymt skoj! Det är bra varje år, har varit där sedan 03. Alltid fin bana, troligtvis den bästa i em. Norske kommentatorn är för härlig. För dem som inte varit i höljes så måste det upplevas live!!!