Har suttit och funderat lite på det här med att hälla i sprit i en melon och sen äta upp men är lite osäker på dels hur man går till väga samt om det blir lyckat eller om det kommer att smaka rävpiss av det.. Nån som har testat och har svar på dessa frågor?
Jamie Oliver gjorde det en gång! Tryck ner en tratt i melonen och häll på vodka efterhand som det sugs upp i melonen. har dock inte provat själv men det är nog inte helt fel om den är kall
Jamie Oliver gjorde det en gång! Tryck ner en tratt i melonen och häll på vodka efterhand som det sugs upp i melonen. har dock inte provat själv men det är nog inte helt fel om den är kall
Jo det kan vara gott som du säger
storabilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)
Testade en gång på Cypern. Hade i ca 1/2 liter i en stor vattenmelon. Tyvärr hällde vi i Romanov, billig sprit i PET-flaska Smakade som man kan vänta sig. Jävligt illa. Sedan gjorde jag det hemma med finsprit för något år sedan. Den glömdes bort i matkällaren efter festen och sedan var det semester. Kan säga att det stank där inne sedan. Fy fan allt hade jäst och fallit isär..... Då kom besiktingsmannen för vi skulle sälja huset! Han trodde hela jällaren var full med mögel tills han fick höra orsaken till stanken............. Inga bra erfarenheter men jag tror fortfarnade på det och ska fan testa igen. 3:e gången gillt
min bror har provat det här och han sa bara att gör hål i melonen häll i spriten låt det stå i kylen ett dyngn och det är hur gött som helst att dricka sen