Haha... Ja va ju o hämta den förra veckan.. kommer kanske förbi o beställer lite lyktor med beror lite på när lönen kommer och om jag får reda på snart om jag ska flytta.. Men vi får ta o dra en repa när bilarna e klara..
Har lite mycket nu runt omkring "Flytt och nytt jobb" så blir inte så mycket uppdateringar men jag håller på lite ändå... här e en bild på vad som e gjort alla fall..
Nu står projektet ganska still tyvär på grund ut av att jag har fått ett nytt jobb... Så jag skall flytta och då måste hitta ett nytt hem till min Älskade.. men jag e ledig snat en vecka så då kommer det förmodligen hända lite kommar att uppdatera på en gång...
"fattar inte hur du kan upploada med din afrikanska adsl uppkoppling. tankar i 20kb/s, skandalöst. tankar fan snabbare från en chinesefarm som spelar wow och tankar 10 filmer från sin polare."
Roligt att folk vill se uppdateringar o gilalr mitt projekt men tyvär så har jag just flyttat hemmifrån och nu står bilen i ett garage 7 mil ifrån mig.. men kan säga att jag leter efter ett till den, och min snart andra bil som jag tänkte köpa.. även den en liten rolig bil.. haha... Därför projektet står still men jag lovar att den skall byggas färdig