3845
Sök

Stylinglysen till Saab 900/9-3, finns det ?

69 Inlägg
17 april 2008
Trådstartare
Tjena !

Har funderat lite på Saab 900 (ng) och 9-3 (og), finns det inga "stylinglysen" att köpa ?
Typ Angel Eyes eller liknande ?

Jag vet ju att det finns sidoblinkers och blinkersglas fram, Amerika modell.

Men framlysen har jag aldrig sett annat än orginal.

Jag antar att det inte finns, men rätta mig gärna om jag har fel. smile
Senast redigerat av adnoctum (17 april 2008)

Konsult
1 247 Inlägg
17 april 2008
Jag har då aldrig sett något sådant. Lite tråkigt men efterfrågan är väl inte så hög antar jag.

/Kim

BMW fantast
1 172 Inlägg
17 april 2008
tyvärr så finns bara orginal.. får nöja dig med att byta til USA blinkers..big_smile tycker dok att nån borde nappa på att tilverkaangel eyes till 900/93... tror dom flesta som ahr dem modellerna hade köpt.... jag ställde med denna frågan när jag körde 93a.... hoppas det komemr nån gång så ska jag köpa 93a igen:P

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

4 299 Inlägg
17 april 2008
Tagg3N skrev:
Jag har då aldrig sett något sådant. Lite tråkigt men efterfrågan är väl inte så hög antar jag.

/Kim

de e de som e de konstiga. De e väldigt stor efterfrågan på de, lr iaf lite snyggare än originallyktorna. Men de kanske krävs att fler frågar företagen o inte enbart här smile

283 Inlägg
17 april 2008
Det finns andra baklampor o köpa iaf. från Saabtorque UK, men deras sida har legat nere rätt länge nu så de vetefan vad som har hänt. Här är bilder iaf. :

http://www.cardomain.com/ride/705500&am … &hl=sv

69 Inlägg
17 april 2008
Trådstartare
Jag tycker att det är lite konstigt att det inte finns nåt annat kul än amerika blinkers och sidoblinkers när det gäller lysen till Saab.

Vet inte om det kan ha med nivåregleringen av framlysena att göra... eller om det helt enkelt är så att marknaden inte är så stor eller anses vara så stor.

Men, kollar man i Tyska stylingkataloger så finns det ju hur mycket krafs som helst till både vanliga bilar och mindra vanliga bilar...

36 Inlägg
24 november 2008
är ju iofs inte så svårt att göra om till devil eyes, har för mig att jag har sett det på en 9-3:a men vet inte riktigt?

Sök