7 april 2010
Trådstartare
Hejsan..
I fredags gjorde jag illa foten, skulle hoppa ner från en bil (svinarbil) och landade snett med foten vilket resulterade i att jag rammlade ihop också...
Efteråt kunde jag inte gå på foten alls, kunde inte änns stödja på den så på lördagen åkte jag på akuten och röntgade foten men enligt dom så fanns inga synliga sprickor, så dom sa att det antagligen var en rejäl stukning... Då var foten inte speciellt svullen eller blå... jahapp tänkte jag, fick ett par kryckor så hoppade runt på kryckor resten av helgen..
Igår tvingade jag mig att gå på foten trots smärta så det svartnade för ögona nästan, så till slut kunde jag gå litegrann på foten, men är givetvis riktigt halt och det gör ont... Men nu till det jag är lite skeptisk över, sen jag var på akuten har foten svullna mkt mer och blivit väldigt blå på två ställen, ett ställe på varje sida foten, under fotknölarna...
Så min fråga är, kan foten svullna mkt mer och blir väldigt blå efter flera dagar av en stukning? (tog alltså flera dagar efter att jag gjorde illa mig innan foten började svullna och bli blå) Känns ju inge kul att gå runt med en bruten fot ifall akuten har missat nått på bilderna, för jag har inte direkt stor rörlighetsförmåga i foten heller..
MVH//Glenn
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!