Eftersnack : linköpingsträffen #5 11/09-2010

Bmw335i
13 september 2010 · 51 Inlägg

lilltofta skrev:

Bmw335i skrev:

MiniLee skrev:

men hur kan du sitta och förknipa volvobilar med raggarträffar? alla kanske inte har råda/vill ta ett låna för att åka bmw,audi,skyline m.m m.m
va glada ist för att folk vill komma ist för att klaga på vad folk har för bilar...
jag kan lova dig att jag är glad att jag äger en volvo för händer det något med en volvo så kan man ringa till vem som helst eller åka till vem som helst som har reservdelar medans du själv får vänta tills måndag morgon kl 7 för att få din bil lagad om nu Tex BMW verkstan kan ta imot bilen plus att det tar typ 2 veckor innan du får tillbaka bilen..medans vi så kallade "VOLVORAGGARE" kan fortsätta åka samma kväll?! TÄNK PÅ DEN!?!?!? // Patrik Trogen Volvo ÄLSKARE lol

Varför tar ni upp om lån osv? Man kanske sparar sina pengar tills
man har råd med de man vill köpa. Har du tänkt på att nyare bilar inte knasar lika ofta som en gamal Volvo?
Jag skrev vad jag tyckte om träffarna de här är ingen Volvo vs andra märken tråd.

KOm inte och påstå att alla "sparar" till sina BMW's osv ! En del kanske har de men sparar man ihop till nån ny bil kan ja tänka mig att hälften är LÅN! Om personen i fråga inte tjänar multum och sparar hela sin LÖn.

Det har jag inte påstått heller.

MiniLee P.l.ä.p
13 september 2010 · 175 Inlägg

Bmw335i skrev:

lilltofta skrev:

Bmw335i skrev:

Varför tar ni upp om lån osv? Man kanske sparar sina pengar tills
man har råd med de man vill köpa. Har du tänkt på att nyare bilar inte knasar lika ofta som en gamal Volvo?
Jag skrev vad jag tyckte om träffarna de här är ingen Volvo vs andra märken tråd.

KOm inte och påstå att alla "sparar" till sina BMW's osv ! En del kanske har de men sparar man ihop till nån ny bil kan ja tänka mig att hälften är LÅN! Om personen i fråga inte tjänar multum och sparar hela sin LÖn.

Det har jag inte påstått heller.

JAG tycker vi ska skita i detta nu.. men tänka oss för att inte hålla på att klanka ner på "VISSA" bilmärken... tror att alla är jätte nöjda med sina bilar... skitsamma vad vi andra tycker!? VI ALLA TYCKER OM VISSA
BILMÄRKEN OCH ANDRA INTE..OCH ALLA ÄR NÖJDA MED BILEN MAN ÄGER OCH ÅKER I... OCH TYCKER ALLA BILAR/BILMÄRKEN ÄR VÄLKOMNA!? Mvh Patrik

Åk före du så väntar jag på dig där..!
Volkswagen Passat 1,8T "LaFamiliaWagon" (1998)
VinDisel
13 september 2010 · 456 Inlägg

lilltofta skrev:

VinDisel skrev:

TEASER skrev:

det är väl också raggarbilar, nej är inte 15 men är så trött på alla som klagar på att det är så otroligt mycket volvo på lkpg träffen , tycker dom som har hand om träffen kan göra en Linköpingsträffen NO VOLVO så det är sluttjatat om det , alla har inte råd med sina drömbilar o vissa vill nog inte ha nått annat än volvo, volvo är vet inte hur man ska förklara det har sin charm kan man säga sånt som inte alla försår

köp en Civic dåtongue eller nått i den klassen , ingen jävla pansarvagn hehe

O vem fasen vill ha en Civic ???  Pansarvagnen håller iaf !! Och fort kan dom gå wink

Och världens fulaste bilar e dom, vem har sagt att man INTE kan få en civic att gå som ett skott..Palla åka i en likbil, och nån tidigare som nämnde lån ,  vad e det fel me det ? de väll än sj som betalar av den o inte du, eller  ? så sluta snacka skit ..

BMW 328 M sport "Hellrot" (1995)
BMW 530d xDrive "Innovation" (2016)
VinDisel
13 september 2010 · 456 Inlägg

snubben med Bmw 335 , han ska va stolt för att han äger en feeet bil , varesig lån lr inte , det är HAN som kör den ...Avundsjuka Jävlar ....

BMW 530d xDrive "Innovation" (2016)
BMW 328 M sport "Hellrot" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang