3741
Sök

Lättaste sättet att mäta tum på ett avgassystem?

narcissist
91 Inlägg
3 augusti 2011
dehär va tamefan de roligaste jag läst på länge, ligger själv här dubbelvikt och chippar efter andan.
TS skriver att han ska köpa ny bil, kanske sitter de med lite tur redan ett sportavgassystem.
lycka till smile

Dom säger att kärlek inte kan köpas för pengar, då har du aldrig äget en Porsche.

Meldem
917 Inlägg
4 augusti 2011
tycker de e synd att man ska skratta och va elak mot TS, för fan är ni 10 år gamla eller? "huahuahuaaaaa kan du ingenting äller hihihihi", "jaevla nååååååb bwahahaaaaaa".

snälla fan jag trodde detta forum riktade sig till 18+

oavsett hur enkelt vissa må anse vissa saker är så tycker inte ALLA lika. Att börja mickla me avgassystemet är inte som att borsta tänderna för alla, saker kan gå riktigt fel om man inte gör saker och ting rätt och är man osäker så fråga ist för att göra fel?

nog för att jag satt och småskrattade lite åt vissa personers inlägg men jag e ju förfan inte elak och dryg på TS:s bekostnad...
Senast redigerat av Marticus (4 augusti 2011)

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻

7 120 Inlägg
4 augusti 2011
Han fick svar redan i första inlägget, sen blev det bara löjligt. Man ska inte göra det svårare än vad det är tongue

Meldem
917 Inlägg
4 augusti 2011
Aerodynamik skrev:
Han fick svar redan i första inlägget, sen blev det bara löjligt. Man ska inte göra det svårare än vad det är tongue

Så då ska vi dra nytta av den löjliga situationen och göra det värre?

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻

7 120 Inlägg
4 augusti 2011
Nej, självklart inte men när man får väldigt pedagogiska svar och inte förstår ändå så kommer internet bita dig i baken. Så är det bara, vare sig man vill eller inte smile

Meldem
917 Inlägg
4 augusti 2011
Aerodynamik skrev:
Nej, självklart inte men när man får väldigt pedagogiska svar och inte förstår ändå så kommer internet bita dig i baken. Så är det bara, vare sig man vill eller inte smile

ja, alltid, tyvärr.

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Meldem
917 Inlägg
4 augusti 2011
synd bara att man inte kan undvika sånt här ens på garaget.org med moderatorer online 24/7
Senast redigerat av Marticus (4 augusti 2011)

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
4 augusti 2011
Men man måste säga att tråden ger jävligt tydliga svar på hur man gör, det har också konstaterats att skjutmått är det enklaste! wink Jag länkade t.o.m till ett skjutmått...

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

Meldem
917 Inlägg
4 augusti 2011
RD_87 skrev:
Men man måste säga att tråden ger jävligt tydliga svar på hur man gör, det har också konstaterats att skjutmått är det enklaste! wink Jag länkade t.o.m till ett skjutmått...

Ja, svaren är tydliga utan tvekan, ingen diskussion om det

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Old school JDM
176 Inlägg
4 augusti 2011
Prenumeration lagd! big_smile

¡ɹǝuɥɔoddn ʇǝpɹoqʇuǝƃuɐʇ pǝɯ ɐʌıɹʞs ʇʇɐ ɐɹq ǝʇuı

1 624 Inlägg
4 augusti 2011
Trådstartare
.
Senast redigerat av careau (5 augusti 2011)

785 Inlägg
4 augusti 2011
Hahahaha .... Dagis nivå.. Roande en liten stund..
Men som andra har sagt, köp ett skjutmått.. Kan vara bra att ha om du har fler projekt i framtiden.

Hoppas iaf att det löste sig.

Its not the fart that kills, its the smell...

Muttley
4 augusti 2011
emm.  Börjar inte kalla folk för saker nu.

Ja de är lite allmänkunskap att kunna mäta faktiskt. Om inte med skjutmått så med måttband. Eller annat.   
Tycker tråden var väldigt komisk. Och tycker man gott kan skratta. 
Läs själva tråden med dumma kommentarer om bilar, de är precis samma nivå.

Rumpmas
3 860 Inlägg
4 augusti 2011
careau skrev:
Förstår inte ens varför ni fortsätter skriva när jag redan fått mitt svar för då? idioter.

Vem är vad?

*krasch*, *klirr* wink
Senast redigerat av Andromeda (4 augusti 2011)

Evildan
4 augusti 2011
Andromeda skrev:
careau skrev:
Förstår inte ens varför ni fortsätter skriva när jag redan fått mitt svar för då? idioter.

Vem är vad?

*krasch*, *klirr* wink

det som brukar kallas "epic fail" ?

Rumpmas
3 860 Inlägg
4 augusti 2011
Evildan skrev:
Andromeda skrev:
careau skrev:

Vem är vad?

*krasch*, *klirr* wink

Jag vet inte om self ownage kommer närmare? Jag är ett stort fan av self ownage smile

http://images.paraorkut.com/img/funnypics/images/s/self_ownage-12233.jpg

Evildan
4 augusti 2011
Andromeda skrev:
Evildan skrev:
Andromeda skrev:

Vem är vad?

*krasch*, *klirr* wink

Jag vet inte om self ownage kommer närmare? Jag är ett stort fan av self ownage smile

http://images.paraorkut.com/img/funnypi … -12233.jpg

haha, ingen protest från min sida.

SQ
1 343 Inlägg
27 augusti 2011
Man måste juh bara älska denna tråden, ska fan spara denna som bokmärke så ja kan kika in här en dyster höstdag senare iår big_smile

Ljudnörd!

Muttley
27 augusti 2011
Haha denna lär aldrig hamna långt bak i forumet smile. Nästan som den ska klistras nånstans.

8 886 Inlägg
27 augusti 2011
Den ursprungliga frågan är redan besvarad så vi låser här.
Det är för mig helt obegripligt varför man måste skriva en massa trams i stället för att besvara en fråga.....

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök