3213
Sök

Problem med baslåda.

695 Inlägg
14 februari 2012
Fismumriken skrev:
JAAAAAAAAAA!!!!!!!!! Tack grabbar!!! Hade ni varit i närheten hade jag kysst er!!! Eller, iaf skakat hand med er:D Den ena basen rörde sig inåt, så jag skiftade kablar:D Måste ha sett nåt för jävla fel eller nåt, för när jag körde in den som jag trodde var minussladden, in i plus på steget, och samma med den andra kabeln, så spelade det åt helvete bra big_smile nu vibrerar äntligen trumhinnorna igen big_smile

Har en fråga till, till er:D Phaser, vad har ni ställt den på? För den lurar väl typ basen att låta längre fram/längre bak typ va?

Sedär ja, trots att lidandet kunde gjorts kortare får jag gratulera...tongue

Hellre omkörd och bortkommen än omkommen och bortkörd.
®™ Nuclear Performance

535 Inlägg
14 februari 2012
Trådstartare
nesum skrev:
Fismumriken skrev:
JAAAAAAAAAA!!!!!!!!! Tack grabbar!!! Hade ni varit i närheten hade jag kysst er!!! Eller, iaf skakat hand med er:D Den ena basen rörde sig inåt, så jag skiftade kablar:D Måste ha sett nåt för jävla fel eller nåt, för när jag körde in den som jag trodde var minussladden, in i plus på steget, och samma med den andra kabeln, så spelade det åt helvete bra big_smile nu vibrerar äntligen trumhinnorna igen big_smile

Har en fråga till, till er:D Phaser, vad har ni ställt den på? För den lurar väl typ basen att låta längre fram/längre bak typ va?

Sedär ja, trots att lidandet kunde gjorts kortare får jag gratulera...tongue

Ja man är väl lite smådum och oförstående ibland:) Men nu vet jag det tills nästa gång i alla fall:)

2 024 Inlägg
14 februari 2012
Dags att kolla om det var samma fel i nya lådan oxå?

Svensk mästare Advanced Unlimited 2012 med min Citroën C5. Bygger om och avancerar till 2013
Samarbetspartners:
Ljudbyggaren, Carlenskogs, Nascom

2 024 Inlägg
14 februari 2012
Kan säga för skojs skull att jag hållt på med stereo i 20år, men jag dubbelkollar alltid alla mina installationer med ett batteri innan jag fäster kablarna på slutstegen, just för att vara helt säker på att allt blivit rätt.

Svensk mästare Advanced Unlimited 2012 med min Citroën C5. Bygger om och avancerar till 2013
Samarbetspartners:
Ljudbyggaren, Carlenskogs, Nascom

535 Inlägg
14 februari 2012
Trådstartare
Jo det var det ju garanterat:P Tack för tipset:)

Sök