Har hittat en riktigt schysst subba WRX -03 med låga mil till ett riktigt nice price, MEN hur är det med bränsleförbrukningen ?! Vill inte oroa mig för att behöva tanka "för ofta" medtanke på de sjuka bensinpriserna idag, detta är det enda som står ivägen för ett ruskigt bra impulsköp. btw bilen är inte trimmad o shit.
Tacksam för snabbt svar, då bilen kommer att bli köpt av nån annan !!!
Drar nog inte mer än en toyota corolla om man kör försiktigt... Typ 0,7 - 0,8 milen...
Men frågan är - Kan man hålla sig ifrån att gasa i en sån bil?
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Har hittat en riktigt schysst subba WRX -03 med låga mil till ett riktigt nice price, MEN hur är det med bränsleförbrukningen ?! Vill inte oroa mig för att behöva tanka "för ofta" medtanke på de sjuka bensinpriserna idag, detta är det enda som står ivägen för ett ruskigt bra impulsköp. btw bilen är inte trimmad o shit.
Känns ju som du kanske borde avstå från en sådan bil om du tänker på bränslekostnaden.. Är ju inget roligt att att snålköra med en sådan..
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Min mor köpte sig precis en Subaru Outback 2.5 aut den drar inte så mycket mer än hennes gammla v40 1.8i Automat runt 0.7-0.8
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Låter som du inte skall köpa en sådan bil då! De är ju till för att användas! Satsa på en sjyst cykel istället! Köp och sedan gasa! De är ju sjysta rides!
Hoppsan, då hade dom på ett program på Discovery helt fel. Där sa dom 1,2 liter milen landväg, 1,5 blandad och stadskörning, glöm det. Men det är som dom sa, automat drar mindre.
Mina Subarusar drar inte mer än än vanlig bil på landsväg, snarare mindre Dock blir ju Legacyn ganska törstig när man börjar gasa, men i den sitter ju en 2,2l sugis.. Min Leone turbo drar väl 0,7-0,8l milen, då med ganska många omkörningar osv
Jag brukar ligga på 1,5-1,8 liter per mil. Ett exempel: kom 222 km på min 37-liters tankning jag gjorde förra veckan och då har jag låtit turbon ladda nån gång för mycket, i min WRX STi som är lite masserad. ;-)
Jag brukar ligga på 1,5-1,8 liter per mil. Ett exempel: kom 222 km på min 37-liters tankning jag gjorde förra veckan och då har jag låtit turbon ladda nån gång för mycket, i min WRX STi som är lite masserad. ;-)
Var ungefär den förbrukningen jag hade på min STi också. Även hur lugnt man körde med den så gick de inte att komma under litern.