Den slangen går till tomgångsventilen- Sedan går den till insuget. Tomgångventilen ska du ha kvar om du vill ha tomgång på din bil.
Beror på vilklen dump slang du menar. Dump slangen (minsta) ska du montera precis under spjälet ( finns en liten ingång) som du kan sätta t-kors på....lika stor som dump utgången.
Den slangen går till tomgångsventilen- Sedan går den till insuget. Tomgångventilen ska du ha kvar om du vill ha tomgång på din bil.
Beror på vilklen dump slang du menar. Dump slangen (minsta) ska du montera precis under spjälet ( finns en liten ingång) som du kan sätta t-kors på....lika stor som dump utgången.
Så den ska jag alltså montera på nya insuget?
Jag får gå och ta en titt på vart dump slangen ska monteras...då syftar jag alltså på den smala som sitter på justernippeln.
oj missade en slang..sorry..nä den till vänster om slangklämman..även den lilla slangen går till kolkanistern..bara att följa..tag bort den stora slangen o sätt dumpslangen där(du menar väl vacuum?)..den lilla kan du bara plugga
Jag har tagit den lilla slangen precis under spjälet ( den första slangen från vänster)....altså den lilla slangen som går direkt ovanpå dumpen...
nu hänger jag inte riktigt med..ovanpå dumpen?..någon dump syns ju inte..alltså den slangen som är till vänster om den med slangklämman använder du till vaccum..den till höger kan du plugga om du vill o kolkanistern kan du kasta åt helvete