3341
Sök

är det samma koppling på 240sx och 200sx? (s13)

Driving Nissan 200sx s13
137 Inlägg
17 april 2008
Trådstartare
ja som rubriken lyder. är det så? hittade en koppling på summit racing för ett bra pris.

Mvh Peter

Drive It Like You Stole It

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
17 april 2008
Tror inte att det är samma enligt listor jag sett men vågar inte svara säkert så väntar på nån som kan bekräfta.

- Time Attack -

Driving Nissan 200sx s13
137 Inlägg
17 april 2008
Trådstartare
NIzmO skrev:
Tror inte att det är samma enligt listor jag sett men vågar inte svara säkert så väntar på nån som kan bekräfta.

okej, man vågar ju inte beställa nått innan man vet ju! smile har du något annat tips på koppling till s13 då?

mvh

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
19 april 2008
Denna koppling ska funka jäkligt bra sägs det: http://www.driftworks.com/catalog/produ … 2-r33.html

Och att beställa från England ska man inte vara rädd för utan det går hur smidigt som helst, när jag beställde från driftworks tog det 3 dagar att få hem mina grejer smile .

- Time Attack -

Driving Nissan 200sx s13
137 Inlägg
20 april 2008
Trådstartare
NIzmO skrev:
Denna koppling ska funka jäkligt bra sägs det: http://www.driftworks.com/catalog/produ … 2-r33.html

Och att beställa från England ska man inte vara rädd för utan det går hur smidigt som helst, när jag beställde från driftworks tog det 3 dagar att få hem mina grejer smile .

okej tack för svaret! smile ska nog beställa en sådan när lönen kommer! smile
åker du med en sådan? eller vad åker du med?

mvh

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
21 april 2008
Själv åker jag med en 4-puckad kep lamell från Dalhems och en ny standard tryckplatta, har funkar bra det lilla jag kört med den men får se denna säsong vad den tål, var faktiskt lite av en snabb budget lösning när jag skaffa den men skulle jag byta igen blir det nog den jag länka till smile .

- Time Attack -

Driving Nissan 200sx s13
137 Inlägg
21 april 2008
Trådstartare
NIzmO skrev:
Själv åker jag med en 4-puckad kep lamell från Dalhems och en ny standard tryckplatta, har funkar bra det lilla jag kört med den men får se denna säsong vad den tål, var faktiskt lite av en snabb budget lösning när jag skaffa den men skulle jag byta igen blir det nog den jag länka till smile .

jaha okej! smile  får se vad ja hittar på för något! smile

Driving Nissan 200sx s13
137 Inlägg
21 april 2008
Trådstartare
ingen som har något bra förslag som finns tillgängligt i Sverige för ett bra pris?

Min dröm, din vardag.
641 Inlägg
22 april 2008
Evaldsson skrev:
ingen som har något bra förslag som finns tillgängligt i Sverige för ett bra pris?

Att köpa i Sverige är bara att kasta pengarna i sjön. Blir betydligt billigare att beställa utomlands, för mej har det t.om gått snabbare att beställa från England än från Sverige.
Kolla på www.apexperformance.co.uk om du hittar nån lämplig koppling, dom är grymt seriösa och har bra priser och snabba leveranser, rekommenderas starkt!

Driving Nissan 200sx s13
137 Inlägg
22 april 2008
Trådstartare
jo jag har suttit och kollat runt en massa nu, det blir f*n billigare från england!

tack för alla svaren.

Mvh Peter

Sök