behöver lite hjälp med hur A-stolpe bågen sak vara. har satt den så att den följer stolpen men det känns som den kommer för lång in i bilen (mot ratten). lådan fram som den står på är bara byggd för att kunna få in måtten på lite höjder.
ballt projekt, synd bara att det inte går att gatregga med bur
Hur menar du nu? det går alldeles utmärkt att gatregga din bil med bur sålänge buren inte är klåpad så att säga så att det blir motsatt effekt om man rullar.
ballt projekt, synd bara att det inte går att gatregga med bur
Hur menar du nu? det går alldeles utmärkt att gatregga din bil med bur sålänge buren inte är klåpad så att säga så att det blir motsatt effekt om man rullar.
Du får helt enkelt regbesikta om bilen bara .
Om jag minns rätt så är lagen ändrad. Du får numera inte registrera om din bil med tillägget: "bur".
varför jag gör det är för att min bil inte går att regga med en annan motor utom vid Ombyggt fordon.
Torlejf: hela drivlinan samt bromsar runt om är bytt. dvs motor, M56H med Quife diff i , skiver och ok, blir svårt att byta bakaxel och kardan på en framhjulsdriven bil detta ska enligt gustav uhlander räckar på ombyggt fordon.
/Björn
Senast redigerat av Touring_mannen (16 november 2008)
har fixa lite med både min andras bilar så han inte med att komma hit också
det som blev gjort va bla; fått tag i en bakstötfångare och ny baklucka. Huvud buren har fått hoppa fram en bit så det stämde med regler från SBF. det är bra att ha licens ansvarig som garage granne 8)
Och har riktigt jäkla flax så kommer det 4st Fälgar nästa vecka:D