Har haft en del volvo och sämre skrot får man leta efter, tål inte bus och hårdkörning, bara rasar och jävlas, är slöa och tråkiga och snygg är dom inte heller.. Detta är erfarenhet utav EXAKT alla volvo jag har haft, så jag tror knappast att det är en tillfällighet att dom inte håller ihop när man trycker på gasen...
Har även haft ett gäng sierror och även om jag nu inte har en sierra så är jag fortfarande sierra nörd, varför? jo för att jag har varit hur nöjd som hellst med dom, dom håller för bus och hårdkörning, dom går rätt bra för sin effekt, dom är roliga, går på bredden utan gnäll oavsett underlag, dom är snygga (sedan modellen då) och sist men inte minst, Det är Ford..
Visst har jag fått skruvat lite i sierrorna också, men inte lika mkt och ofta som i volvo bilarna, ingen bil tål rejäl hårdkörning i en livstid... Tycker också att sierrorna är mer lättskruvade och delarna är inge dyrare än till volvo, sen är sierra en rätt vanlig bil så delar finns det i varenda buske näst intill precis som till volvo..
Mitt svar: Väljs sierran alla dagar i veckan och lite till !
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!