De går framåt. Slet ur motorn förra veckan men så var jag på Tallinkryssning i helgen så då blev det inget gjort. Men ska börja plocka med motorn nu i helgen
Dax att uppdatera lite nu då det hänt lite i garaget Har plockat ner lite för att få ut motorn o lådan. Blir o putsa & bygga lite nya saker till de som ska på sen märkte jag Lyckades efter mycket bök få ut motorn & lådan och har flyttat de till ett annat garage så att jag kan jobba med både kaross och motor parallellt. Har även rensat motorn så mycket det går så nu ska jag börja öppna upp de lilla monstret Fick även hem paket i veckan som jag var tvungen att provmontera dock ej i bilen än men de kommer
Lite arbete under behövs
Lite delar som blev bortplockat
Var lite pilligt i ormboet innan man kom på hur de skulle bli
Tyvärr har det inte hänt så mycket på ett tag då jag väntat på lite verktyg för motorn och sedan varit lite annat ivägen men nu ska det komma igång för bilen måste vara klar innan semestern!
Då var det dax för ytterligare en uppdatering när sommaren smyger på o man känner ingen stress alls som tur är
Igår så fick jag lite hjälp av min far när vi plockade isär motorn. Ska nu tvättas o sedan fixas till för att sedan moteras ihop igen
Idag så slipade jag bort lite gammalt som satt kvar efter de gamla sidkjolarna för att sedan grunmåla o lacka lite över de för att hålla den lite skyddad iaf Provmonterade även burin i bilen för att se vad jag behöver modifiera eller ta bort för att den ska passa, gick inte redigt som jag ville men vet iaf vad som ska tas bort