FreakY skrev:
Du verkar ha fått skaplig fart på den nu

Hörde dig när du lämnade parkeringen

Jasså? från coop eller?!
voppe skrev:
Jag åkte med Robin häromdan så jag kan garantera att det är bra fart i den. Går som en skållad råtta
hehe kul att du tyckte det;)
Har hänt en del. Jag, Ragnar, Viktor och jhonny åkte till österbydäck i tisdags och dealade till oss kalaspriser på däck som vi ska ha till driftingen på lunda m.m. Så det kommer bli fint att kunna åka på nya 16tums däck!

ialf 4 stycken för min del, så en knippe begagnade 15tummare..
Sen var jag ut igår å brännde lite däck och när jag kom hem upptäckte jag ett jättelitet läckage vid bränslebryggan.

vid svetsen där gamla nippeln satt i framkant. Stod en jätteliten stråle rätt ut typ bakom termostathuset, som en nålspetts som inte äns läckte när bilen var avstängd. så det har förmodligen varit så hela tiden bara att man inte sett det, ingen direkt risk för brand då det va på rätt sida av motorn men ändå!
Så från början tänkte jag plocka bort railen men upptäckte att det var näst intill omöjligt att få bort de nya plastslangarna, så det blev till å slipa med grovt papper och dra på kemisk metall. va ut å provade med fullt laddtryck/soppatryck och det blev snortätt!! får hålla uppsikt på det framöver, men känns lugnt. plus att det ligger en 5kilos släckare bakom stolen.

thats it! ses på vägarna.