Tack så till alla er som kom på avslutningen! De va en kalaskväll med bra folk på plats, bra väder och tillräckligt mycket lugn och ro. De va kul att se att folk (dom flesta) förstod varför avspärrningsbanden fanns på plats... Hoppas på återseende 2010 med fler evenemang av denna kalibern...
Mvh Fidde
Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB
Inga problem! SYnd att man missa en hel del pga av jobb, men jag dock upp! .. Tack för en kanon kväll, bra gjort av alla men mest till Fidde,Jill,Andreas dom som håller i de.
Tack så mycket!
/Fidde
Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB
Riktigt perfa kväll, kolosalt me folk med grymma bilar o ett helt mc-gäng så som körningen gick till denna gång skulle det varit alltid! Bra ide med avspärrningen, såg WGA och några folk som höll på med så antar att iaf Jill va inblandad, bra jobbat o go stämning med ljusen på vägen till träffen Blev t.o.m en körning för min del om någon la märke till det
Inga problem! SYnd att man missa en hel del pga av jobb, men jag dock upp! .. Tack för en kanon kväll, bra gjort av alla men mest till Fidde,Jill,Andreas dom som håller i de.
Det är vi som ska tacka .. Utan allt folk, alla bilar & alla hojar hade det inte blivit så lyckat
Kan bara instämma med så många andra att det var en riktigt lyckad kväll med många fina bilar och riktigt mycke folk! Stort tack till "de" som arrangerat och hoppas på liknande träffar till våren igen...