Tackar tackar, jag börjar bli lite orolig dock... funderar på om det ska sluta upp som din bil... fan du har ju plocka ner allt i molekyler ... är riktigt sugen på att ta ner allt och blästra samt göra rent lacka om osv osv ja DU vet bäst av oss två vad jag menar
Det är en ekonomisk och tidsfråga det handlar om just nu!
Kommer vara många breda snabba rx-7or ute nästa år!
Tja bratten! Man tackar och Bockar!!! ja eller hur det kryllar av dom snart ... fan din har ju en fet motor nu också inga fel där inte vad körde du för sprut ???
Tja bratten! Man tackar och Bockar!!! ja eller hur det kryllar av dom snart ... fan din har ju en fet motor nu också inga fel där inte vad körde du för sprut ???
Kommer köra Apexi.
ett klockrent sprut, fick hem min box förr veckan, är riktigt jävla nöjd... Hade AEM förr men passa inte min bil eftersom det var en japsare
Riktigt bra video... några som klagat på att det inte är Widescreen och inte HD men jag klagar inte!!
Tack jag är inte helt hajj på redigeringsprogrammet ännu, har försökt som fan med formatet, men försöker komma underfund på hur de fungerar bättre så man får bättre format... hoppas de blir fler filmer så kan man åstakomma lite bättre redigeringar sen också
Det är inte farten som dödar, utan sättet man stannar på!
Riktigt bra video... några som klagat på att det inte är Widescreen och inte HD men jag klagar inte!!
Tack jag är inte helt hajj på redigeringsprogrammet ännu, har försökt som fan med formatet, men försöker komma underfund på hur de fungerar bättre så man får bättre format... hoppas de blir fler filmer så kan man åstakomma lite bättre redigeringar sen också
Jajjamen, mer film ska det bli det ryktas om att det ska finnas filmer på min bil med M/T slicks, testkörde ett par race mot en Ny Gsx-R och annat kul ... ska se vart filmen är så haru lite roligt material du kan klippa och klistra
Kommer att bli riktigt snygg med den vingen och diffusern. Ska bli kul att se Du ska inte komma till Mantorppark på Torsdag och köra lite?
Tja abbe! tackar tackar! .... vare igår du mena så hann jag ju inte äre nästa tors så ja varför inte! säg gärna till nångång när du åker på events jag är ju sämst i världen på att hålla koll på alla events...
Kommer att bli riktigt snygg med den vingen och diffusern. Ska bli kul att se Du ska inte komma till Mantorppark på Torsdag och köra lite?
Tja abbe! tackar tackar! .... vare igår du mena så hann jag ju inte äre nästa tors så ja varför inte! säg gärna till nångång när du åker på events jag är ju sämst i världen på att hålla koll på alla events...
Det är nu på torsdag, den 23e. Bankörning från kl 17 till 20, sen skulle de va bilutställning med. Då kan du ju testa bilen lite på bana med