3255
Sök

Vattenpipans förträfflighet?

911 Inlägg
28 april 2006
Trådstartare
Det är ett måste om man sitter framför datan big_smile haha tongue så jävla nice smile

Rubrik redigerad av moderator.
/Phaetoon

pic up the phone, wazzzaaa

hårdrockar'n
118 Inlägg
28 april 2006
visst e det fint, men framför datan?!?

Modern cars - they all loo like electric shavers

1 741 Inlägg
28 april 2006
röka innomhus.. hmm ingen höjdare.. det är ju som att röka i bilen.. det gör man bara inte! (hoppas ni inte gör det)

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

Rohdin
28 april 2006
röka pipa på sommaren å lyssna på Bob Marley med kompisarna fan va kul å gött det e!! heheh

911 Inlägg
28 april 2006
Trådstartare
lucktar ju gott så för mig gör det ju inget smile men i bilen är det en annan sak ! helt klart !

bira bira bira,bärs bärs bärs!
313 Inlägg
28 april 2006
pundare !!!! idioti löjlig tråd......

///Widell

hårdrockar'n
118 Inlägg
28 april 2006
widell1111 skrev:

så bara för att man rökar vattenpipa så är man pundare? nånsin hört talas om att det finns tobak utan majja?

Modern cars - they all loo like electric shavers

Maizer
28 april 2006
Jag har provat vattenpipa, men jag tycker inte så mycket om det heller  för det känns som att man knarkar tongue Inte att man blir hög eller så men hela grejen..

8 156 Inlägg
29 april 2006
Det känns lite exotiskt med vattenpipa. Fast det första jag tänkte på var faktiskt gräs... wink

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Bilförsäljare
51 Inlägg
29 april 2006
visst finns det väll paraleller till knarkare. själv varken röker jag cigaretter eller snusar, men lite vattenpipa då och då är inte fel, som phaetoon skre, "Det känns lite exotiskt".

för står dock inte meningen med tråden?!

Daniel Birgersson, S2000
Tidigare Bilar
Audi A3 1,8 T (S - line) , 9-3 Aero

Lackerare/Rekondare
834 Inlägg
29 april 2006
heavy skrev:
widell1111 skrev:

så bara för att man rökar vattenpipa så är man pundare? nånsin hört talas om att det finns tobak utan majja?

Håller med dig till fullo, ska bara rätta till att man är en pundare om man är en tex tjack torsk, alltså folk som röker cannabis är inga pundare.

Annars är vattenpipa en trevlig sysslesättning, dock tveksam till det inomhus jag med, men på balkongen är det ju inte helt fel.

911 Inlägg
29 april 2006
Trådstartare
widell1111 skrev:

Men din jävla tönt, om det är nått du vill säga mig så kan du säga det till mig mellan 4 ögon, hatar folk som ska vara kaxiga genom ***** INTERNET !   det är nog du som e pundaren !

SSS -12
3 217 Inlägg
29 april 2006
Tycker att vi chillar stämningen här...

Ungefär som med vattenpipan, ger en chillad stämning big_smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Vw trimmare
2 995 Inlägg
29 april 2006
Fuckface skrev:
Tycker att vi chillar stämningen här...

Ungefär som med vattenpipan, ger en chillad stämning big_smile

beror på vad man har i vattenpipan wink

911 Inlägg
29 april 2006
Trådstartare
hehe okeeej =P 
men man blir ju lite irriterad när folk försöker spela "tuffa" framför datan hmm

jag har äpple smak på min iaf smile
Droger å sånt tycker jag väldigt illa om så jag vill inte bli dömd att jag är en wannabe drogare !

ska fixa fler smaker snart smile

SSS -12
3 217 Inlägg
29 april 2006
Mint, menthol eucalyptus (whatever) är helt underbart, sen ska det vara iskallt vatten i pipan...

Där har du en bryggd som smakar godare än något annat!

Du har en droghatar här också, men man får dra sina gränser!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

911 Inlägg
29 april 2006
Trådstartare
sweet
ska försöka fixa den smaken då hehe !
jaa, d e inte bra med droger !

311 Inlägg
29 april 2006
haha värsta tråden tongue

Kristian Glad
Honda CRX ED9 '90
Mugen - DC Sport - VIS Racing - Blox - Buddy Club - WedsSport - 5Zigen - Recaro - GUSS

1 161 Inlägg
29 april 2006
nä de ska va general lös snus:)

Arbetslös luffare :'(
271 Inlägg
29 april 2006
´vatten pipa e en social grej...man sitter typ på balkongen en varm sommar dag o röker lite agile o tar en grogg med ett par polare....vist man kan röka annat än tex tobak med äppel el ´jordgubbs smak....men dom flesta röker med smak sat tobak o inte majja...hade tankar på att försöka bygga in en vatten pipa i min förra bil...vart ej så för ja kom på att det skulle se illa ut om man vart stoppad big_smilebig_smile

Sök