Kul att så många av er tyckte träffen var en hit
Själv så tyckte jag att det var mer likt en ravefest (men med mycket pysljud) än en bilträff.
Jag tillhör väl den skaran av gamlingar som inte tyckte det var lika kul men men...
Som jag har poängterat tidigare så "borde" det arrangeras så att säga, fixa ett lämpligt område
fixa vakter, ta betalt för inträde fixa hit å fixa dit.
Så slipper man (bla) dom där bilarna som ingen vill se så att säga: "18-åringar som lånar föräldrarnas bil"
"Epor" "snorungar" "glasflaskor" "m.m."
Visst kan man åka till en bilträff i vilket ekipage som helst men kommer man dit i pappas original V70 så kan man parkera utanför "träffområdet"
Har man däremot en "icke original svenssonbil" så kan man köra in på området!
Mjaa vart drar man gränsen när det gäller utställningsbil eller inte, folket som "har" bilträffen får ju bestämma!
Fixa föranmälningar???!!!
Ni säger att "en bilträff är för alla" och fortsätter det vara såna här träffar i Birsta så kommer dom se likadana ut jao men JAG vill se ett gäng bilar som är värda att titta på så att säga och visst smaken är som baken. Dom flesta tycker kanske att det var skitcoolt att gasa på i parkhuset (jävla tur att det var blött för många då
medans en annan gick å väntade på att bli påkörd:( !
Nje kanske beror på åldern, att man e less på skitbilar å vill se lite häftigare bilar.
Nu är jag inte på jakt efter vänner eller ovänner utan vill bara framföra min åsikt!
Jag var inte där så länge men hann se tillräckligt, nästa gång blir jag hemma (oj va ni gråter nu va
men däremot om man skulle försöka fixa ett lite seriösare arrangemang (kanske inte så lätt) så kikar jag gärna förbi (eller hjälper till)...
Jag tror inte att en person som har en bil värd 300.000:- vill parkera den och gå därifrån för att titta runt lite med tanke på vad som kan hända vid en sån här tillställning!
Over and out.