Jag monterade en annan ratt på en bil och på något sätt så verkar det inte lira riktigt som det ska med rattlåset. Splinsen och axeldiametern är rätt men det verkar som att MOMOnavet är djupare.
Nu tänkte jag inte så mycket på bilprovningen för de skiter nog i vilket men vad tycker försäkringsbolaget om det?
Är det så att det de inte vet mår de inte dåligt av eller?
Bör ju inte va så. För min bil är inte ens utrustad med rattlås! (dock har jag så man låser den i backen istället)
Då är ditt isönder gumman Min hade rattlås så det så
Och jag tror med största sannolikhet att du måste ha det tyvärr
läs mitt svar igen.
Ser la alltid bättre ut med sannolikhet?? :)För ja vet inte. o stöldskydd tja finns lås på dörrarna o vill man så finns där hängelås ose Allt är hur man definerar det ^^
Growe skrev:
900 har aldrig haft ratt lås är inte förens på senare 9-3 som det är ratt lås annars är det bara spaklås
Min hade då rattlås. :S Eftermonterat??
Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
Bör ju inte va så. För min bil är inte ens utrustad med rattlås! (dock har jag så man låser den i backen istället)
Då är ditt isönder gumman Min hade rattlås så det så
Och jag tror med största sannolikhet att du måste ha det tyvärr
900 har aldrig haft ratt lås är inte förens på senare 9-3 som det är ratt lås annars är det bara spaklås
Min 9-3 hade inte heller rattlås, endast nere vid spaken. Finns ingen logik hur det skulle finnas en sprint uppe vid ratten som sätter in/dras ur när nyckeln sitter nere mellan stolarna.
Vet att nyare bilar har elektroniska rattlås, men det är efter både 900 och gamla 9-3ans tid.
Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!