3473
Sök

Kontakt med RideTech?

Mekaniker/Däckmontör
1 140 Inlägg
28 december 2009
Trådstartare
hejsan, köpte en lambdamätare av ridetech i slutet på september, skulle montera den för ca 2 veckor sedan och då såg jag att en kabel är av i mätaren, så mailar till dom och frågar hur vi skall göra, men får inget svar, har skickat 5-6 till mail och dom svarar inte, skickade även ett annan mail med tjejens adress och frågade en helt annan sak, inget svar. någon annan som har problem med att få kontakt med dom?
telefonnummret som jag har på följesedeln funkar inte heller.
hur gör man?
tacksam för svar.
Mvh Daniel

1 489 Inlägg
28 december 2009
tal0n skrev:
hejsan, köpte en lambdamätare av ridetech i slutet på september, skulle montera den för ca 2 veckor sedan och då såg jag att en kabel är av i mätaren, så mailar till dom och frågar hur vi skall göra, men får inget svar, har skickat 5-6 till mail och dom svarar inte, skickade även ett annan mail med tjejens adress och frågade en helt annan sak, inget svar. någon annan som har problem med att få kontakt med dom?
hur gör man?
tacksam för svar.
Mvh Daniel

Kan vara dåligt med folk i juletider? Men skickade du för 2 veckor sedan så borde dom ju ha sett det iaf smile

• Även den starka måste ta i när han skiter

Mekaniker/Däckmontör
1 140 Inlägg
28 december 2009
Trådstartare
MarcusL skrev:
tal0n skrev:
hur gör man?
tacksam för svar.
Mvh Daniel

Kan vara dåligt med folk i juletider? Men skickade du för 2 veckor sedan så borde dom ju ha sett det iaf smile

ja var typ 1 vecka innan jul jag skicka första, dom har ju bra priser och sånt nu så dom måste ju ha hyffsat med beställningar, och dom gissar jag väl att dom kommer iväg. så blir lite less snart.

3 354 Inlägg
28 december 2009

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

Forummoderator
26 389 Inlägg
28 december 2009
En fråga angående Ridetech.
Har ju läst den gamla tråden om hur de har skött sig hitills - eller hur man nu ska säga? - men nu när de har utförsäljning och stök - vågar man beställa därifrån, det dåliga ryktet till trots?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Varvstopparn
460 Inlägg
28 december 2009
hoppas dom inte fuckar upp sig...har beställt därifrån..tog dock postförskott som tur va

Redline for some good time
gasar till de rasar
It's completely safe! My emergency lights are on while drifting!

Jlmmy
28 december 2009
Seegt tongue
Dom svara värken på mail och man kan inte ringa dom...

Men dom gångerna jag beställt så har jag alldrig haft problem med dom! smile

mvh

FreddeK
28 december 2009
AirOne skrev:
Har ju läst den gamla tråden om hur de har skött sig hitills - eller hur man nu ska säga? - men nu när de har utförsäljning och stök - vågar man beställa därifrån, det dåliga ryktet till trots?

Nej skit i det, lurendrejerifirma och myspons-affären dom hade för några årsedan gjorde ju att man blev äcklad av dem! Spara dina pengar istället=)

Forummoderator
26 389 Inlägg
28 december 2009
FreddeK skrev:
AirOne skrev:

Nej skit i det, lurendrejerifirma och myspons-affären dom hade för några årsedan gjorde ju att man blev äcklad av dem! Spara dina pengar istället=)

Ok..fan..de som hade så bra priser. Hade suttit fint med en vattentempmätare nu smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Mekaniker/Däckmontör
1 140 Inlägg
29 december 2009
Trådstartare
Jlmmy skrev:
Seegt tongue
Dom svara värken på mail och man kan inte ringa dom...

Men dom gångerna jag beställt så har jag alldrig haft problem med dom! smile

mvh

har beställt en 4-5 gånger innan jag och då har det funka fint, men funkar väl så länge sakerna är hela, när det blir reklamationer så skiter dom väl i det., men blir polisanmälan imorn om jag inte har några svar..

739 Inlägg
16 september 2010
ta upp gammal tråd

sitter också o leta efter deras tel nr ska beställa ic dump och mätare men nu när man läst alla trådar om dem så vetifan om man beställer någon annan stanns isl sen undra jag om någon vet var jag kan hitta en billig hybriddump?

mvh ANdreas

Svetsare
3 150 Inlägg
16 september 2010
vofloo skrev:
ta upp gammal tråd

sitter också o leta efter deras tel nr ska beställa ic dump och mätare men nu när man läst alla trådar om dem så vetifan om man beställer någon annan stanns isl sen undra jag om någon vet var jag kan hitta en billig hybriddump?

mvh ANdreas

http://shop.klracing.se/cgi-bin/ibutik/ … artgrp=205

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

739 Inlägg
16 september 2010
tackar :d ska nog betsälla allt där typ samma pris som Ridetech endå

46 Inlägg
16 september 2010
Ägaren heter Magnus Simmerud han har dock skaffat hemligt tele nr eller liknande avråder helt ifrån att handla av dem då på senare har 2 personer jag känner haft problem med ridetech testa att googla företaget hittar man mycket skoj

4 767 Inlägg
16 september 2010
Enligt allabolag.com så är företaget avregistrerat http://www.allabolag.se/5567192199

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Sök