Inför: Bilträff i Motala 12/6

TT-Avant
8 juni 2010 · 6 851 Inlägg

Träff i Jönköping då..12/6 alltså.

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
DalleRacing
8 juni 2010 · 1 738 Inlägg

ToBe skrev:
tack tack danne...... Kommer ihåg en tid för 5-8årsen då man kunde stå på en parkering ett gäng bilar utan att polisen ens visa sig på platsen förutom om dom bara skulle fråga något.... Men nu så hinner ju fan knappt en träff börja innan polisen är bär och va kan det bero på tro ???? Jo alla dessa satans muppar som ska visa att dom visst kan bränna bäck i sina gammal rostiga volvo 740is.

Titta på mjölby träffen varför tror ni att polisen kom med 6 BILAR ??? jo för att dom som "fixa" träffen skulle visa sig coola för några brudar med o bränna bäck en timme innan träffen börja.
Så visa lite respekt mot andra som vill ha en trevlig o lugn träff
o vill ni bränna bäck åk då fan ut i skogen där polisen inte hittar er

Lågt sagt tycker jag!! Hur vet du att det var arrangörerna som svinade? och om man kollar på mom lkpg och nkpg såfort någon börnar så dras nästan "alla" dit för att koll, minst 90% iallafall, så att man vill ha en lugn träff håller inte riktigt för det är ju aktiviteterna som är spännande, om det är en lugn träff man vill hade ju ingen så många kollat på när dom svinar eller har jag fel? sen är det ju trots allt mycket japanskt som bränner däck.

Jag åker för aktiviteterna inte för att kolla på stillastående bilar, och om det är någon bil som står ut mer än vanligt så kollar man kanske på den nån minut mer än i vanligafall. Träffarna blir ju inte så långvariga om man bara ska kolla bilar det är ju dom nattliga aktiviteterna som är lockande att komma på träffar wink

Senast redigerat av 940RDALLE (8 juni 2010)

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
Volvo-lollungen
8 juni 2010 · 602 Inlägg

Jag kommer ändå även om det är träff i jönköping ^^ tror säkert att det blir en trevlig träff i lilla motala. mvh vera

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
buddha88
9 juni 2010 · 274 Inlägg

Volvo-lollungen skrev:
Jag kommer ändå även om det är träff i jönköping ^^ tror säkert att det blir en trevlig träff i lilla motala. mvh vera

Fan va trevligt att du väljer Motala före Jkpg, klart de kommer bli bättre i denna stad än Jkpg:)

DalleRacing
9 juni 2010 · 1 738 Inlägg

buddha88 skrev:

Volvo-lollungen skrev:
Jag kommer ändå även om det är träff i jönköping ^^ tror säkert att det blir en trevlig träff i lilla motala. mvh vera

Fan va trevligt att du väljer Motala före Jkpg, klart de kommer bli bättre i denna stad än Jkpg:)

Håller med!!!

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
Volvo-lollungen
9 juni 2010 · 602 Inlägg

940RDALLE skrev:

buddha88 skrev:

Volvo-lollungen skrev:
Jag kommer ändå även om det är träff i jönköping ^^ tror säkert att det blir en trevlig träff i lilla motala. mvh vera

Fan va trevligt att du väljer Motala före Jkpg, klart de kommer bli bättre i denna stad än Jkpg:)

Håller med!!!

hihi vad bra då pojkar ^^vi verkar bli många volvos tongue

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Er1ksson
9 juni 2010 · 11 Inlägg

Svänger kanske förbi om man har tid smile

Ragga90
10 juni 2010 · 197 Inlägg

940RDALLE skrev:

ToBe skrev:
tack tack danne...... Kommer ihåg en tid för 5-8årsen då man kunde stå på en parkering ett gäng bilar utan att polisen ens visa sig på platsen förutom om dom bara skulle fråga något.... Men nu så hinner ju fan knappt en träff börja innan polisen är bär och va kan det bero på tro ???? Jo alla dessa satans muppar som ska visa att dom visst kan bränna bäck i sina gammal rostiga volvo 740is.

Titta på mjölby träffen varför tror ni att polisen kom med 6 BILAR ??? jo för att dom som "fixa" träffen skulle visa sig coola för några brudar med o bränna bäck en timme innan träffen börja.
Så visa lite respekt mot andra som vill ha en trevlig o lugn träff
o vill ni bränna bäck åk då fan ut i skogen där polisen inte hittar er

Lågt sagt tycker jag!! Hur vet du att det var arrangörerna som svinade? och om man kollar på mom lkpg och nkpg såfort någon börnar så dras nästan "alla" dit för att koll, minst 90% iallafall, så att man vill ha en lugn träff håller inte riktigt för det är ju aktiviteterna som är spännande, om det är en lugn träff man vill hade ju ingen så många kollat på när dom svinar eller har jag fel? sen är det ju trots allt mycket japanskt som bränner däck.

Jag åker för aktiviteterna inte för att kolla på stillastående bilar, och om det är någon bil som står ut mer än vanligt så kollar man kanske på den nån minut mer än i vanligafall. Träffarna blir ju inte så långvariga om man bara ska kolla bilar det är ju dom nattliga aktiviteterna som är lockande att komma på träffar wink

Till ToBe:
För de första så vettu fan inte vem fan de va som arrangerade Mjölby träffen i sånna fall!!! Så ja tycker fan du ska lugna ner dina jävla kommentarer o skit i o kom på nästa Mjölby träff!

Köp skyline!
VinDisel
10 juni 2010 · 456 Inlägg

ToBe skrev:
tack tack danne...... Kommer ihåg en tid för 5-8årsen då man kunde stå på en parkering ett gäng bilar utan att polisen ens visa sig på platsen förutom om dom bara skulle fråga något.... Men nu så hinner ju fan knappt en träff börja innan polisen är bär och va kan det bero på tro ???? Jo alla dessa satans muppar som ska visa att dom visst kan bränna bäck i sina gammal rostiga volvo 740is.

Titta på mjölby träffen varför tror ni att polisen kom med 6 BILAR ??? jo för att dom som "fixa" träffen skulle visa sig coola för några brudar med o bränna bäck en timme innan träffen börja.
Så visa lite respekt mot andra som vill ha en trevlig o lugn träff
o vill ni bränna bäck åk då fan ut i skogen där polisen inte hittar er

O va i helvete gjorde du där ? vf åkte du inte hem ? de ingen som förväntar sig en lungn kväll på sådan träff eller e du helt efter ?
eller  stå där o glo på din golf? stanna hemma nästa gång , tills du lärt dej syftet med en bilträff !!
att du ens komenterar, men man kan först du blir nog säkert sugen du med men tyvärr så går det inte me din GÖLF...

BMW 328 M sport "Hellrot" (1995)
BMW 530d xDrive "Innovation" (2016)
neckwomen_88
10 juni 2010 ·

Visa visa respekt mot varandra är tydligen inte alla som lärt sig, tyvärr.

Man bör även respektera att några åker på bilträff för att kolla på bus, medan den stora skaran åker på bilträff för att titta på fina bilar och prata med liksinnade.

Grundidén med en bilträff att ju faktiskt att titta på fina bilar och snacka skit, och sedan brukar det tillkomma viss underhållning, så om träffen enbart syftar till bus kanske det är på sin plats att kalla den något annat än "bilträff" i stil med "sladdträff" (som så brukar vara på vinterhalvåret) eller "busträff"

Hade nog tänkt dyka upp (för att titta på fina bilar och snacka skit), men av en del ovanstående inlägg att dömma så tror jag att jag avstår.

Ha så trevligt iaf, det ska bli fint väder på lördag!

cuppre negativ..
10 juni 2010 · 167 Inlägg

neckwomen_88 skrev:
Hade nog tänkt dyka upp (för att titta på fina bilar och snacka skit), men av en del ovanstående inlägg att dömma så tror jag att jag avstår.

klokt. funderar på samma då jag tror att dom mesta som kommer komma dit inte är där för att "träffas" (som det ändå står i tråden att det är, en träff) utan kommer att bränna däck. och se massa vårdslöst folk som sladdar runt och bränner däck bland dom andra bilarna kan jag vara utan. plus att man slipper att få massa stenskott på bilen.

"Har man en cosworthmaskin så vill man givetvis höra den jobba. Vem vill igentligen ha en tyst bil när man kan få det här? Det skulle vara grannarna då, möjligen" Kenneth Tonef - Motorjournalen.
www.5100.se
VinDisel
11 juni 2010 · 456 Inlägg

HAHAAHHA GÖTT ÄR DET !!!!!!!!Börna ska man annars dör man !!!!

BMW 530d xDrive "Innovation" (2016)
BMW 328 M sport "Hellrot" (1995)
VinDisel
11 juni 2010 · 456 Inlägg

men ärligt talat , det verkar bli  världens tråkigaste så kallade träff med massor av volvosar ,Tack men NEJ tack !!!

BMW 328 M sport "Hellrot" (1995)
BMW 530d xDrive "Innovation" (2016)
buddha88
11 juni 2010 · 274 Inlägg

VinDisel skrev:
men ärligt talat , det verkar bli  världens tråkigaste så kallade träff med massor av volvosar ,Tack men NEJ tack !!!

Så de e Volvofritt på andra biträffar då eller??? Vill man inte komma så kommer man inte, svårare än så e de ju inte...

Volvo-lollungen
11 juni 2010 · 602 Inlägg

buddha88 skrev:

VinDisel skrev:
men ärligt talat , det verkar bli  världens tråkigaste så kallade träff med massor av volvosar ,Tack men NEJ tack !!!

Så de e Volvofritt på andra biträffar då eller??? Vill man inte komma så kommer man inte, svårare än så e de ju inte...

håller med buddha vi säger ju inget sånt till er som inte har volvo. varför säga något sånt? alla gillar ju bilar de e väl det viktigaste. e väl skit samma vad för bil man har. jag längtar iaf. hoppas att det blir bättre väder tills imorgon bara.

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Co3rA HaZ
11 juni 2010 · 90 Inlägg

Jobbar imorgon, så blir nog lite sen, men dyker upp när jag är klar smile

Slayer_
11 juni 2010 · 12 Inlägg

Rullar nog till Motala imorgon

Våld och vaselin löser problem
Volvo 850 "T5-R" (1995)
hangman
12 juni 2010 · 2 174 Inlägg

VinDisel skrev:
men ärligt talat , det verkar bli  världens tråkigaste så kallade träff med massor av volvosar ,Tack men NEJ tack !!!

varför drar du alla volvos över en kant? din honda är inte mycket och hänga i julgranen så skulle inte va så stor i munnen om ja vore dig

Mrjimmie
12 juni 2010 · 3 Inlägg

Tycker det är kul att någon tar ett initiativ till en bilträff ! stort plus !, sen spelar det ingen roll om det kommer 35 stycken bilar av märket Volvo, eller 35 bilar av märket Honda ?, En bilträff är anordnad för att det finns bilintresse. Och ett bilintresse sitter inte fastklistrat som ett emblem på någons motorhuv eller dylikt, ett bilintresse sitter i huvudet på den personen som befinner sig bakom ratten på väg till denna träff.

Så det kvittar vad folk kommer med dit för bilar, så länge alla har ett bilintresse !

Senast redigerat av Mrjimmie (12 juni 2010)

Endid
12 juni 2010 · 130 Inlägg

dyker nog upp, hoppas på en trevlig kväll och en sladdig natt då för att göra alla nöjda wink

Audi S4 (2011)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang