Inför: Bilträff i Motala 12/6

Beemer_boi
12 juni 2010 · 27 Inlägg

hangman skrev:

VinDisel skrev:
men ärligt talat , det verkar bli  världens tråkigaste så kallade träff med massor av volvosar ,Tack men NEJ tack !!!

varför drar du alla volvos över en kant? din honda är inte mycket och hänga i julgranen så skulle inte va så stor i munnen om ja vore dig

Jag vill ha massa kort på "den vite", jävla fin bil du kommit över smile //Axman

hangman
12 juni 2010 · 2 174 Inlägg

Beemer_boi skrev:

hangman skrev:

VinDisel skrev:
men ärligt talat , det verkar bli  världens tråkigaste så kallade träff med massor av volvosar ,Tack men NEJ tack !!!

varför drar du alla volvos över en kant? din honda är inte mycket och hänga i julgranen så skulle inte va så stor i munnen om ja vore dig

Jag vill ha massa kort på "den vite", jävla fin bil du kommit över smile //Axman

hehe tackar axman, syns ikväll så länge det inte regnar kommer jag big_smile

VinDisel
12 juni 2010 · 456 Inlägg

hangman skrev:

VinDisel skrev:
men ärligt talat , det verkar bli  världens tråkigaste så kallade träff med massor av volvosar ,Tack men NEJ tack !!!

varför drar du alla volvos över en kant? din honda är inte mycket och hänga i julgranen så skulle inte va så stor i munnen om ja vore dig

Okej , men jag utmanar din 530 ikv ?

BMW 328 M sport "Hellrot" (1995)
BMW 530d xDrive "Innovation" (2016)
fatb0b
12 juni 2010 · 24 Inlägg

Men va fan grabbar sluta leka tuffa bakom datorn nu...

Renault 5 Gte (super 5) "Fatb0b" (1988)
kaiserr
12 juni 2010 · 67 Inlägg

kanske dyker upp

V745
12 juni 2010 · 116 Inlägg

Intressant att många ska klanka ner på Volvoägare... Om det kommer 35 Volvo och 5 av andra märken blir det ju jäkligt roliga träffar antar jag. Jag hade tänkt komma ikväll, men med tanke på att Volvoägare verkar vara oönskade så skiter jag i det. Ha eran träff och ha en trevlig kväll.

rallynicke
12 juni 2010 · 14 Inlägg

jag dyker upp tongue

Volvo s70 2,5 se "BLÅ FARAN" (1998)
Ragga90
12 juni 2010 · 197 Inlägg

V745 skrev:
Intressant att många ska klanka ner på Volvoägare... Om det kommer 35 Volvo och 5 av andra märken blir det ju jäkligt roliga träffar antar jag. Jag hade tänkt komma ikväll, men med tanke på att Volvoägare verkar vara oönskade så skiter jag i det. Ha eran träff och ha en trevlig kväll.

synd att de ska behöva bli så...


hoppas de blir många som kommer även fast de regnar lite ikväll..

Köp skyline!
M-Axelsson
12 juni 2010 · 166 Inlägg

STYLED skrev:

Ragga90 skrev:

V745 skrev:
Intressant att många ska klanka ner på Volvoägare... Om det kommer 35 Volvo och 5 av andra märken blir det ju jäkligt roliga träffar antar jag. Jag hade tänkt komma ikväll, men med tanke på att Volvoägare verkar vara oönskade så skiter jag i det. Ha eran träff och ha en trevlig kväll.

synd att de ska behöva bli så...


hoppas de blir många som kommer även fast de regnar lite ikväll..

Jag kommer nog, kvittar vilka märken på bilar som kommer.är ju en träff för alla som vill komma o ha trevligt

Om ändå alla kunde tänka så... smile

Turbo femma
KHraLLen
12 juni 2010 · 8 Inlägg

VinDisel skrev:

hangman skrev:

VinDisel skrev:
men ärligt talat , det verkar bli  världens tråkigaste så kallade träff med massor av volvosar ,Tack men NEJ tack !!!

varför drar du alla volvos över en kant? din honda är inte mycket och hänga i julgranen så skulle inte va så stor i munnen om ja vore dig

Okej , men jag utmanar din 530 ikv ?

Nu ere ju så att hangman bara har en bil och det är 855an
han bara skiter i och lägga alla andra som gammla bilar
så tro inte han har alla dom han har bara volvon

BMW 525 touring "Fisken" (1995)
hangman
12 juni 2010 · 2 174 Inlägg

KHraLLen skrev:

VinDisel skrev:

hangman skrev:

varför drar du alla volvos över en kant? din honda är inte mycket och hänga i julgranen så skulle inte va så stor i munnen om ja vore dig

Okej , men jag utmanar din 530 ikv ?

Nu ere ju så att hangman bara har en bil och det är 855an
han bara skiter i och lägga alla andra som gammla bilar
så tro inte han har alla dom han har bara volvon

jag ska rensa, har bara peugeot cabben(familjens) och 855an nu, fast den är finast hittills.

Men din lille honda kan få köra mot volvon får vi se

Slayer_
12 juni 2010 · 12 Inlägg

När rullar folket till Motala då ?

Våld och vaselin löser problem
Volvo 850 "T5-R" (1995)
V745
12 juni 2010 · 116 Inlägg

Ragga90 skrev:

V745 skrev:
Intressant att många ska klanka ner på Volvoägare... Om det kommer 35 Volvo och 5 av andra märken blir det ju jäkligt roliga träffar antar jag. Jag hade tänkt komma ikväll, men med tanke på att Volvoägare verkar vara oönskade så skiter jag i det. Ha eran träff och ha en trevlig kväll.

synd att de ska behöva bli så...

Visst är det tråkigt. Jag är i Motala just nu då jag tänkt komma, men med tanke på vad som skrivits så skiter jag helt enkelt i att komma. Det skulle vara kul att se vad som erbjuds i Motala, men det ska tydligen bara vara plastraketer med 1000hk (överdrivet. Jag vet.) som är välkomna enligt vad vissa tycker. Vi som försöker bevara svensk bilhistoria är ju tydligen bara skit värda i träffsammanhang. Nog att jag vet att det finns de som har gamla Volvosar som ska börna och köra skiten ur sina bilar. Lkpg-träffarna är fortfarande inte anti-Volvo. Så det verkar som det blir enda träffarna i länet som jag kommer åka på. Sen finns det ju träffar runtom i landet som inriktar sig mot Volvo.

M-Axelsson
12 juni 2010 · 166 Inlägg

det duggar lite... ta med en jacka så är problemet löst smile

Turbo femma
Slayer_
12 juni 2010 · 12 Inlägg

Okej, hm får se hur det blir då..

Våld och vaselin löser problem
Volvo 850 "T5-R" (1995)
Slayer_
12 juni 2010 · 12 Inlägg

Åkte förbi  väldigt kort 
Det var inte mycket folk men jag kanske var för tidig..

Blir att öla lite istället.

För er som inte har åkt till Motala ännu så står polisen inne i Borensberg. Fick blåsa på vägen hem.

Senast redigerat av Slayer_ (12 juni 2010)

Våld och vaselin löser problem
Volvo 850 "T5-R" (1995)
BoostGuy
12 juni 2010 · 953 Inlägg

Tråkigt att folk klaga på Volvos alla har vi våran smak men att klaga på bilar och dom som kör och som dela precis samma intresse är ju fel. Våran träffar i JKPg blev inte så lyckad heller pga regn men den blev av. och här är alla välkommna

Surikaten Japsare
13 juni 2010 · 489 Inlägg

med tanke på vädret va de till en början inte mkt att hurra över, men när de klarnade upp lite smått så va de helt okej, men när man väl börja komma igång o tog fram kameran så åkte alla? tongue

För övrigt verka de nice, me tanke på vädret så tycker ja de va rätt starkt gjort att inte leka runt på parkeringen, att köra från platsen me hjulspin ä en annan sak, då får man höra lite djuv sång oxå smile

Ja hoppas på fler o LÄNGRE tillfällen... med bättre väder iaf! (Y)

Mvh//

-My Way - Side Ways!-
En gång Japsare... Alltid Japsare!
Honda Civic ej2 "Bee" (1995)
KHraLLen
13 juni 2010 · 8 Inlägg

tycker det var en mysig träff mer bilar än jag trodde iaf smile får tacka för dom som kom och träffen smile

BMW 525 touring "Fisken" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang