Inför: Bilträff i Motala 12/6

VinDisel
13 juni 2010 · 456 Inlägg

Det måste ha varit världens sämsta träff haha , sorry men jag tyckte det iafall, vet inte äns om det va 30 bilar där.. men men som tur va hade man ju inte långt o åka ...Bättre lycka nästa gång ...De som snackade om Mjölby träffen lär nog skämmas nu...

BMW 530d xDrive "Innovation" (2016)
BMW 328 M sport "Hellrot" (1995)
V745
13 juni 2010 · 116 Inlägg

VinDisel skrev:
Det måste ha varit världens sämsta träff haha , sorry men jag tyckte det iafall, vet inte äns om det va 30 bilar där.. men men som tur va hade man ju inte långt o åka ...Bättre lycka nästa gång ...De som snackade om Mjölby träffen lär nog skämmas nu...

Istället för att bara snacka en massa goja kan ju du arrangera nåt då. Men det är ju klart att det bara ska vara plastraketer där...

M-Axelsson
13 juni 2010 · 166 Inlägg

VinDisel skrev:
Det måste ha varit världens sämsta träff haha , sorry men jag tyckte det iafall, vet inte äns om det va 30 bilar där.. men men som tur va hade man ju inte långt o åka ...Bättre lycka nästa gång ...De som snackade om Mjölby träffen lär nog skämmas nu...

haha du är ju inte frisk smile

Turbo femma
Volvo-lollungen
13 juni 2010 · 602 Inlägg

kunde tyvärr inte komma. hoppas ni hade kul. synd att de e så många som klagar på volvos jag tycker att de e onödigt liksom de gör väl inget vad man åker för bil bara bilintresset finns . lr vad tycker ni?

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Slayer_
13 juni 2010 · 12 Inlägg

Orka bry sig om vad andra tycker och tänker säger jag.....

Våld och vaselin löser problem
Volvo 850 "T5-R" (1995)
Mr_Karlsson
13 juni 2010 · 60 Inlägg

Jag tyckte att det var riktigt roligt där smile
Men det hela tog sin lilla tid att komma igång men det var bra med filk där sen smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang