Jag hittade en 850 idag på en parkering i Partille. Den saknade registreringsskyltar och vissa delar var avplockade. Kan det vara någons stulna 850? Återfås mot beskrivning
Är det någon som har dumpat den så kan jag vara intresserad av att köpa den.
"Återfås mot beskrivning" ?? Du har inte tänkt på att ringa 11414 och låta polisen avgöra det?
Mvh Tommy
Det satt en böteslapp i framrutan vilket borde innebära att polisen kontaktats?
Nej de måste det väl inte? Bara att lapplisan varit framme. Ring och tipsa polisen, har du tur kanske du får en belöning om det är någon som saknar sin bil.
Den står en bit bort så jag tänker inte åka dit och ta bilder. Den är alltså grönmetallic, inte olivgrön eller skogsgrön. Jag vet inte exakt vad den färgen heter.
Jag tror säkert att om någon skulle ha blivit bestulen på den att dom skulle känna igen den med hjälp av denna beskrivningen. Själva poängen är just att jag inte vill ge ut positionen på bilen till någon annan än ägaren för att det inte skall försvinna ännu mer grejor på den.
Den står en bit bort så jag tänker inte åka dit och ta bilder. Den är alltså grönmetallic, inte olivgrön eller skogsgrön. Jag vet inte exakt vad den färgen heter.
Jag tror säkert att om någon skulle ha blivit bestulen på den att dom skulle känna igen den med hjälp av denna beskrivningen. Själva poängen är just att jag inte vill ge ut positionen på bilen till någon annan än ägaren för att det inte skall försvinna ännu mer grejor på den.
För att du vill ha grejerna själv? Jag tror inte det skulle bli en rusning helt plötsligt efter delar till en 850 om du hade en bild att visa på den.
Tipsa polisen skulle nog ändå vara det bästa, eftersom den inte har några regskyltar så blir det värre att indetifiera den.
För att du vill ha grejerna själv? Jag tror inte det skulle bli en rusning helt plötsligt efter delar till en 850 om du hade en bild att visa på den.
Tipsa polisen skulle nog ändå vara det bästa, eftersom den inte har några regskyltar så blir det värre att indetifiera den.
Riktig raketvetenskap att kolla chassi nummer:rolleyes:
Riktig raketvetenskap att kolla chassi nummer:rolleyes:
Ursäkta, glömde självklart skriva att jag menade att det var svårt för privatpersoner att identifiera bilen och ägaren utan regskyltar. Det ska verkligen inte hända igen. Suck..