Var rätt sjuk idag men var tvungen att få lite gjort.
Den vänstra bulten som håller i bakstötfångarens balk får jag gratulera volvo för placeringen. Sitter ungefär 2cm över avgassytemet.. Så fick börja dagen med att dela avgassytem. Efter stora mängder våld så löste det sig. Inget gick ens sönder vilket är på gränsen till ett personligt rekord. Utöver det så tog jag bort sparklådorna, dom clipsen var inte att leka med heller så nya sånna står nu på inköpslistan.
Sen sa min kropp att jag var en idiot som skruvar bil med 39graders feber så jag åkte hem.
Tog bort taklisterna, verkar vara ett bra ställe för smuts att samlas under..
Antennfoten togs bort från taket också. Imponerande jobb när dom borrade hålet för en massa år sen. Graderna var kvar och helt plåtrent i hålet. Igentligen helt otroligt att det inte har rostat.
Den vänstra bulten som håller i bakstötfångarens balk får jag gratulera volvo för placeringen. Sitter ungefär 2cm över avgassytemet.. Så fick börja dagen med att dela avgassytem. Efter stora mängder våld så löste det sig. Inget gick ens sönder vilket är på gränsen till ett personligt rekord. Utöver det så tog jag bort sparklådorna, dom clipsen var inte att leka med heller så nya sånna står nu på inköpslistan.
Sen sa min kropp att jag var en idiot som skruvar bil med 39graders feber så jag åkte hem.
Kompenserar med lite mer bilder nästa gång.
Är detta ett tecken på att vi killar inte är så supersjuka när vi har feber som vi gärna vill mena på till tjejerna?
(visa det helst inte för det andra könet, kommer bara skapa en massa problem )
Sen måste jag säga att jag uppskattar verkligen din sorts förfining av bilen, mycket trevligare än en massa plastpaket och skit
Kompenserar med lite mer bilder nästa gång.
Är detta ett tecken på att vi killar inte är så supersjuka när vi har feber som vi gärna vill mena på till tjejerna?
(visa det helst inte för det andra könet, kommer bara skapa en massa problem )
Sen måste jag säga att jag uppskattar verkligen din sorts förfining av bilen, mycket trevligare än en massa plastpaket och skit
Mer ett tecken på att man är dum och envis när man vill göra något
ser bra ut.. jag ville ta bort antennen med på min men vågade inte av rädsla över dels sjunkningar om man har spackel o att taket slår sig om man valt o svetsa,,