Sturbo skrev:_fille_ skrev:Är det inte parkerings förbud på mediamarkets parkeringen effter kl 22Jag har också för mig att det är parkeringsförbud efter kl. 22.
_fille_ skrev:Är det inte parkerings förbud på mediamarkets parkeringen effter kl 22
SOSSE-S13 skrev:Äntligen börjar billivet komma igång igen. Kommer om inte jorden går under typ.
Civic-TJ skrev:Sturbo skrev:_fille_ skrev:Är det inte parkerings förbud på mediamarkets parkeringen effter kl 22Jag har också för mig att det är parkeringsförbud efter kl. 22.Det sitter skyltar på alla parkeringar om parkeringsförbud efter kl. 22. Inget att bry sig om... vi "parkerar" ju inte
martin_nicklasson skrev:Civic-TJ skrev:Sturbo skrev:Jag har också för mig att det är parkeringsförbud efter kl. 22.Det sitter skyltar på alla parkeringar om parkeringsförbud efter kl. 22. Inget att bry sig om... vi "parkerar" ju inte Står de inte nått om att man inte får vistas på parkeringen efter kl 22 ???
Civic-TJ skrev:Sturbo skrev:Jag har också för mig att det är parkeringsförbud efter kl. 22.Det sitter skyltar på alla parkeringar om parkeringsförbud efter kl. 22. Inget att bry sig om... vi "parkerar" ju inte
Sturbo skrev:Jag har också för mig att det är parkeringsförbud efter kl. 22.
valentino skrev:kan inte alla som har type r stå försöka stå tillsammas parkerade jag ska försöka hitta flera type r. hur många e det som har type r som ska ditt ??
valentino skrev:bra då ska jag försöka leta upp dig hihih