URSÄKTA RÖRAN, men jag bygger faktiskt om lite
...blev lite smått irriterad på all skit som ligger i bilen som man måste plocka ur och i varenda gång man grejar så gjorde ett redigt röj igår och plockade ur allt förutom alla verktyg.
Så nu finns det plats att jobba på
Började med att dra färdigt lågnivåkablarna till C-stolpen...
...måste bara testa med plastkåpan över stolpen för att se vart det är bäst att dra den sen.
Plockade även ur lite plastkåpor från motorrummet som ska få lite färg på sig... fick inte så mycket bilder på de dock
...är det värt att lacka hela luftboxen? Även underdelen alltså?Medans jag stod där med huven öppen kom jag även på att jag har ju en helt ny grill liggandes som ska på sen så den jag haft innan skulle jag ju kunna ta till vinterbilen istället.....
.....många svordomar och massor med brytande på den sönderrostade huven och skruvarna så knäckte jag den gamla grillen (på vinterbilen) i vansinne, men det gör ju inget iofs...
Huven är verkligen helt genomrostad på sina ställen... tror jag tar min andra originalhuv till denna sen (men det blir när SF-bygget är klart)
Apropå rost... på "finbilen" finns det inte mycket av det men den här "lådan" ser ju förjävlig ut...
någon som vet vad det är och om det går att köpa ny sån?Sen har jag även fått klätt en av a-stolparna iaf, sen var limmet slut...
...hål för lite godis finns ju redan så det tar vi och fixar lite senare...
Positionsljusen börjar se ljuset med
3 av 4 klara....
Det var det för idag.... inte det mest spännande kanske, men alltid något
Ha det gott allesammans!!
.