audi-fjar skrev:kleinis skrev:audi-fjar skrev:så tråkigt o lägga upp det samma datum som barkarbys..tyvärr är det väll bara att gilla läget. inte lätt att planera en bilträff på ett datum då det inte är några andra träffar har du bestämt vilken du ska på ?blir nog barkarby för min del sj ?
kleinis skrev:audi-fjar skrev:så tråkigt o lägga upp det samma datum som barkarbys..tyvärr är det väll bara att gilla läget. inte lätt att planera en bilträff på ett datum då det inte är några andra träffar har du bestämt vilken du ska på ?
audi-fjar skrev:så tråkigt o lägga upp det samma datum som barkarbys..
Ragga90 skrev:Foorsii skrev:Riktigt dåligt datum då det är stockholms största bilträff samma dag i barkarby ^^Varje gång är ett dåligt datum för de händer alltid nåt nån annanstans:p
Foorsii skrev:Riktigt dåligt datum då det är stockholms största bilträff samma dag i barkarby ^^
__AleXx_ skrev:Blir de inte att åka till Barkaby så blir de självklart denna!
WRC_ skrev:Blir nog Barkarby för min del, tråkigt att missa
audi-fjar skrev:WRC_ skrev:Blir nog Barkarby för min del, tråkigt att missa häng gärna på karavanen då
WRC_ skrev:När åker ni och vart ifrån audi-fjar skrev:WRC_ skrev:Blir nog Barkarby för min del, tråkigt att missa häng gärna på karavanen då
audi-fjar skrev:WRC_ skrev:När åker ni och vart ifrån audi-fjar skrev:häng gärna på karavanen då läs tråden om karavan till stockholms största bilträff
WRC_ skrev:När åker ni och vart ifrån audi-fjar skrev:häng gärna på karavanen då
audi-fjar skrev:häng gärna på karavanen då