Kanelbullen skrev:
TBOC_Razor skrev:
Kanelbullen skrev:
vad är de för fel på biltema???
![yikes](img/smilies/yikes.png)
Hur många produkter har dom ??
Nästan lika många fel
![tongue](img/smilies/tongue.png)
Nej men seriöst, man får vad man betalar för och biltema är ju ett bra exempel på det.
Köpte en skotork på biltema för något år sen, skiten smälte och höll på att brinna upp vid första användningen. Finns mycket skräp i deras sortiment och det har ju bara blivit värre dom senaste åren när BILtema har förvandlats mer till ALLT-ANNAT-ÄN-BILAR-tema....
hmm fmsändaren jag köpte därifrån för 229 kr funkar då klockrent
Vilket överpris
Ja dom har en del bra grejor också men det är just det faktum att man aldrig kan lita på deras grejor.
Köp en skotork som bränner ner ditt hus eller köp en verktygssats som du kommer ha med dig tills den dag du dör (kanske av branden skotorken orsakar xD), dom har grejor av väldigt varierande kvalitet helt enkelt vilket gör att jag inte direkt kan känna att jag litar på deras grejor även om det skulle vara bra grejor.
Går något av det här hem eller är det för rörigt ??
Helt enkelt något såhär:
Produkt A är rent skit som går sönder direkt man tittar på den.
Produkt B är helt ok, en prisvärd grej som gör vad den ska.
Produkt C är något skitbra som håller för många års användning.
Men på grund av att jag råkat ut för produkt A så vet jag inte om jag kan lita på varken produkt B eller produkt C fast att det kanske är helt ok grejor och därför bojkottar jag biltemas grejor om det på något sätt har eller skulle kunna ha inverkan på tex min bils säkerhet. Vid första tillfälle jag får kommer hela bromssystemet bytas ut och där kommer det till exempel inte på biltema grejor, *möjligen* deras sportskivor men då har jag kollat runt med många som köpt dom innan som har sagt att dom är bra.
Käringa brukar köpa skålar osv på feltema och det är väl vad jag kan tänka mig att köpa där, svårt att misslyckas med sånt tycker jag...