3282
Sök

"Ungdomarna spelade fotboll med igelkottar". Nu j*vlar!

173 Inlägg
28 september 2006
SaNelito skrev:
Inte fan blev man gladare av att läsa den här nyheten direkt efter den med fotbollen:

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s … 35,00.html

Var e vi påväg, helt seriöst nu?

Håller med. Det är förjävligt att dom avlar sönder djuren av estetiska själ.

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
28 september 2006
Va fan är det för fel på föräldrarna till ungarna? min mamma hade fan slagit ihjäl mig om jag ens hade en tendens till ett sånt beteende...

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

286 Inlägg
28 september 2006
var fan är världen på väg?

Inget kan vara för billigt, Bara för dyrt!

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
28 september 2006
Inte för att jag bryr mig om igelkottar...

Man FAN vad sjukt..

EDIT: finns dock värre saker än att döda små igelkottar det är väl inte fullt så allvarligt som att ta droger och misshandla/döda folk utan anledning... men som sagt en sak leder till en annan.
Senast redigerat av UseDubbelTurbo (28 september 2006)

Bmw osv..

AT Däck
501 Inlägg
28 september 2006
finner inte ord för sånna jävla idioter

R Däck och gatdäck Till Sveriges Lägsta Priser
AT Däck
www.atdack.se

vorsprung durch teknik
886 Inlägg
28 september 2006
Död åt djurplågare!!

Eliza skrev:
Va fan är det för fel på föräldrarna till ungarna? min mamma hade fan slagit ihjäl mig om jag ens hade en tendens till ett sånt beteende...

Tror inte föräldrarna vet om det..
Senast redigerat av laazy (28 september 2006)

2 594 Inlägg
28 september 2006
Fan va less jag blir på sånt här betende,vafasen har dom lite att göra eller va är det frågan om,
samma skit här i sundsvall me dom vandaliserar kyrkogårdar sparkar ner gravstenar mm fan kan dom inte ens visa respekt för döda,jag tror att föräldrar till dessa barn är nog alldrig hemma och uppfostrar sina barn.ska fan inte det låta gå så långt me min son

med lem
1 147 Inlägg
28 september 2006
så jävla ynkligt o ge sig på ett så litet djur.

skulle va kul o se om dom e lika "häftiga" när dom möter ett större djur som har en chans o försvara sig, tex en hund.

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

12 Inlägg
28 september 2006
alltså sånna där skitungar borde ju bara ha så mycket prygel att dom inte ens kan pissa eller skita själva!! hade jag sett d å haft hunden(arna) med mig så hade jag släppt dom å sett hur tuffa dom var då!!

8 156 Inlägg
28 september 2006
Miklen skrev:
Dom spettade denna gången enlit va ja läste oxå.. Fattar inte hur människor kan va så jävla tappade.. Tycker dom kan se sig på lejon eller krokodiler eller nåt i deras own size.. då kanske dom lär sig..

Jag var lite för upprörd för ett ens gå in på sidan och läsa artikeln...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
28 september 2006
Freddeponken skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

Man FAN vad sjukt..

EDIT: finns dock värre saker än att döda små igelkottar det är väl inte fullt så allvarligt som att ta droger och misshandla/döda folk utan anledning... men som sagt en sak leder till en annan.

det är väl fan lika allvarligt...vafan ett sådannt litet djur kan ju inte försvara sig men det kan ju iallafall en människa göra...
fattar inte skillnaden...du verkar ju skitblåst!

Blåst ?! okej naturvännen nu ska jag läxa upp dig

I miljoner år har djur(människor är också djur dödat andra djur av räddsla,hunger,arghet och massa olika anledningar men det är inte ofta ett djur dödar en av samma sort. Så vilket är sjukast att döda en igelkott eller att trycka en människa på en påle? VEM FAN ÄR DET SOM ÄR BLÅST HÄR?!

EDIT: kan tilllägga för er andra att jag absolut inte tycker det är okej det dom gjort det är riktigt sjuk... men jag är fan inte blåst för att jag tycker det är sjukare att döda en människa *suck*

EDIT2: haha fredde det var ju du som la upp den där länken i den där häst tråden och du kallar mig blåst *rolfmao*

EDIT:3 Vad är det med dig igentligen? jag kanske överreagerar men när jag tittar i andra trådar verkar det som du söker bråk....... kalla mig inte blåst.
Senast redigerat av UseDubbelTurbo (28 september 2006)

Bmw osv..

608 Inlägg
28 september 2006
dallelito skrev:
så jävla ynkligt o ge sig på ett så litet djur.

skulle va kul o se om dom e lika "häftiga" när dom möter ett större djur som har en chans o försvara sig, tex en hund.

ja eller en björn smile

old volkswagens never die,they just get lower:D

524 Inlägg
28 september 2006
Förmodligen va de väl nåra körda ungar som typ går i mellanstadiet eller nått...
kul för dom, kanske inte lika kul för igelkottarna, men kul för dom...
Vem fan har inte gjort nått helidiotiskt nån gång i livet.
Kan ju hoppas att dom tröttnar snart.

608 Inlägg
28 september 2006
UseDubbelTurbo skrev:

Man FAN vad sjukt..

klart det finns värre saker!men ändå , de är jävligt onödigt att gå å sparka på oskyldiga små djur som inte kan försvara sej! om dom nu måste sparka på någo kan dom ju sparka på varandra!smile

old volkswagens never die,they just get lower:D

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
28 september 2006
jens volvo in sports skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

Man FAN vad sjukt..

klart det finns värre saker!men ändå , de är jävligt onödigt att gå å sparka på oskyldiga små djur som inte kan försvara sej! om dom nu måste sparka på någo kan dom ju sparka på varandra!smile

Som sagt det är sjukt. BUT STILL det finns värre saker.

Bmw osv..

4 571 Inlägg
28 september 2006
Misstänkte att det skulle bli pajkastning förr eller senare.

Ta det på en vuxen nivå eller så är det färdigskrivet.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
28 september 2006
Izual skrev:
Misstänkte att det skulle bli pajkastning förr eller senare.

Ta det på en vuxen nivå eller så är det färdigskrivet.

Det är väl ingen pajkastning att försvara sig om någon kallar än blåst eller ska man bara svälja det och sitta tyst som en mus? inte min stil iaf.

Visst ja  håller med om att det är tråkigt att sånt förstör trådar men men får se vad freddeponken svarar så kanske det löses upp vilket jag hoppas på.

Ber om ursäkt för att smutsa ner tråden ;P

Bmw osv..

4 571 Inlägg
28 september 2006
UseDubbelTurbo skrev:
Det är väl ingen pajkastning att försvara sig om någon kallar än blåst eller ska man bara svälja det och sitta tyst som en mus? inte min stil iaf.

Beskyller ingen specifik men det är onödigt att "käfta" vidare.

Men åter till topic wink

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
28 september 2006
vilka jävla svin till snorungar... skulle va kul å spela fotboll med dom snorungarna istället big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

2 652 Inlägg
28 september 2006
furktansvärt ovärt , men undar e ungar o dumheter hör till när man e ung

Sök