Ja det blev ett jäkla lyft jämfört med den gamla blå/grå inredningen
Hoppas att jag får hem lite ebay-paket idag. Det mesta skickades i början på veckan men har konstigt nog inte dykt upp ännu Fick hem nya parkeringslampor igår så nu är det fint LED i stället för gammal fis-gul glödlampsfärg Har gula och vita att byta mellan. Har inte sett hur det ser ut i mörker än så har inte bestämt mig för vad jag ska köra med
Men om cirka två timmar kommer brevbäraren, hoppas han har med något kul som man kan skruva dit!
Buu jag vill få hem egna coils till bilen så att jag kan sänka den ordentligt, men dom jag beställde för snart 10 dagar sen har jag inte hört något mer om... Mailade säljaren i Tyskland och får se om han svarar snart, annars blir det att försöka sig på en refund via Ebay, har sluppit krångla med det förut men någon gång ska väl vara den första
Buu jag vill få hem egna coils till bilen så att jag kan sänka den ordentligt, men dom jag beställde för snart 10 dagar sen har jag inte hört något mer om... Mailade säljaren i Tyskland och får se om han svarar snart, annars blir det att försöka sig på en refund via Ebay, har sluppit krångla med det förut men någon gång ska väl vara den första
Det varierar ju från gång till gång även om dom brukar vara sabba, mina coils tog 3 veckor att få hem :OOOO och mina lyktor har jag inte fått ännu.
Mailade säljaren till coilsen igår och fick svar idag att dom inte skickats eftersom mina adressuppgifter inte var korrekta... Dubbelkollade och allt jag skrivit in stämmer. Och jag förstår inte varför dom inte kontaktat mig om dom saknade något? Men nu har jag skrivit till dom att alla uppgifter stämmer och undrar vad problemet är, så får vi se vad som händer Hoppas att jag får hem minst ett paket idag i alla fall! Allt som borde kommit förra veckan har ju inte kommit ännu
Senast redigerat av rickylicious (10 september 2012)
En kompis skickade en länk idag med en bostadsannons. Lägenheten i fråga ligger i samma hus som jag bor, och här nedanför ser ni sista bilden i den annonsen
Nu är jag förvirrad... Brevbäraren var här och jag fick ett avi till Schenker att jag hade ett paket som skulle köras ut. Ringde dom och det var ett paket på 22 kg som dom kunde leverera i morgon. Det enda som är i närheten av den vikten är coilsen jag beställt, men dom skrev säljare i förmiddags idag att dom inte var skickade eftersom min adress inte var komplett, så nu vet jag inte alls hur nånting är... Alla andra saker jag har beställt är på max 1-2 kg. Skumt...