Ja en bil som skall bli i betydligt bättre skick än vad den är nu =) och komentera gärna vad ni tycker =) ska man renovera helt orginal eller ska man uppdatera med vissa grejer som kan användas från 9000 tex eller bara 900... Visa mer
Tyvärr så va den inte i så bra skick som jag hade hoppats på men men det får gå det oxå... betydligt mindre att göra iallafal än på min... bild kommer... Eller finns det någon som har en 900 sedan eller en 90 som ska skrotas med bra skuff plåt
Usch va man känner sig usel med att uppdatera här nu går allt för länge mellan gångerna... men det blir inte alltid som man har tänkt sig... aldrig skoj att bli av med jobb pga dåligt att göra men men livet går väl vidare ändå Men lite har jag fixat mellan gångerna iallafall
Ja det va bara att pilla sönder/ta bort glaset (det vita och det till blinkersen och ta täck kåpa från ett lysröra amatur mäta och såga till värma så man kunde forma runt hörnet sen använda limpistol och limma fast... lite pilligt att få till hörnet.